bmwp0wer Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 du er nokk klar for en ny synstest er nokk 17¨ takk for d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 17, 2012 Forfatter Share Skrevet August 17, 2012 skjer lite her nå men ska snart på førkontroll med e28n så da blir d uppdates men ett bilde kan ikje skade 2 bilder ilag med kompisen min sin bmw e28 525 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Du har fått til en utrolig tøff E28 Jakob, som jeg alltid har sagt, jeg har lenge hatt troa på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 takk for d håkon godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 noen som har alpina front til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 hva har skjedd med denne ?? hørte rykter om sprukket tårn osv ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Mistet fjørbeinet på ene siden der de tre boltene under beinet løsna, ble en liten tur ut av veien og litt bulkete gulv og dempertårne revnet litt i ene skjøten, men tror ikke ut ifra det jeg har hørt at karosseriet har dratt seg, og de holder på å skifte ut gulvet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 tenkte ikke dere på bimmers skulle vite dette men ihværtfall så dro jeg en tur opp en berg haug å revna dempartårn opptrykt dørken som håkon sier men holder på for fult å fikser opp igjen ska ta bilder imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Viktig å få med at det faktisk ikke var din skyld da, siden fjørbeinet løsna og du mista styringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 nei jeg hadde ikkje nå mere å stille opp var ikke ett forvarsel en gang. va bare ett stort smell å så gikk den rett til siden å da vart det ikke noe mindre smell.. klarte selfølgelig å få sprekk i m5 fronte å stort hakk i bbs felgen... tar dette tungt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Hvor skjedde dette da jakob? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 nedover rangnes veien ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Au, men denne blir hel og fin igjen. (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 håper d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 noen som har en bbs rc 035 felg å selge ? eller hvor man får kjøpt nye kanter til dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå