Gå til innhold

2002 E39 520ia Touring. Senk + LM kopi. Selges?

Share

Anbefalte innlegg

En liten tråd om min nye bruksbil. Jeg trengte en bil å dra på km med, som jeg vet jeg kan stole på. Valget falt enkelt på E39 med bensinsekser. I utgangspunktet var 520ia totalt uaktuelt, men eksemplaret var så helt og ivaretatt at jeg bare "måtte" ha den. Siste eier har hatt bilen de siste 8 årene og fulgt den meget godt opp.

M54 2.2 liter fungerer faktisk helt greit til den type kjøring jeg har. Mye motorvei og pen langkjøring.

Bilen er greit utstyrt

* Black Sapphire met

* Beige skinn

* Xenon

* Business cd

* Avtagbart Hengerfeste

* Varme i ratt

* Isofix

osv osv som bilene er levert med

Ny i norge og alle servicer fulgt opp av merkeverksted. Bilen har gått 207.000km pr.dags dato og har kun påbegynnende rust på bakluke, noen bobler over og under gripelist.

Planen da bilen ble kjøpt var å ha den mest mulig original uten at den skulle være kjedelig, så noe måtte gjøres.

15" Ble skiftet ut med 19" Gs Silvertrack, LM kopi med 9,5" bak.

Eibach senket 30mm foran, venter på justerbare stag til luftfjæringen bak for å få justert høyden også her.

Original BMW Takspoiler - Denne er et must i mine øyne.

Neste på lista er shadowline

Utover dette skal bilen holdes i topp form som den er i dag.

Utgangspunktet:

xpcwjh7xgtvkhuubezun.jpg

51hsi9ezunaawp5jsnmw.jpg

l4uou9iuvr56t1qduk94.jpg

h3ypidqvjegaqt6329pw.jpg

Foreløpig resultat:

82m1x6y05kmg3hzhfx5a.jpg

r7t7jv76qkub2w9nifl7.jpg

i69qyq8rbmj97jwawyhs.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal bildene være oppe.. Glemte det i farta i sted..

Er godt fornøyd å være tilbake i E39 klubben igjen.. Selvom E46 nr 7 står hjemme og er i bruk av madamen, så er det noe eget med E39 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det en tråd jo :) Lurt litt på om det ville komme :P

Gratulerer med flott bil :)

Kommer utom en dag å tar en titt.. :D

Takk! Må lage en liten tråd hvertfall.. ;) Bare å komme Kristian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strøken "bruksbil", Richie. I kjent stil blir nok denne tatt godt vare på! 8)

Takk takk! Bilen skal selvsagt bli tatt godt vare på, senkingen og takspoileren nevnte jeg ikke for madamen før det var montert på.. Hadde jo aldri fått innvilget søknaden om å få "lov" til å handle dette..

Men derimot da dette var montert, så ble jeg tilgitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med strøken "bruksbil", Richie. I kjent stil blir nok denne tatt godt vare på! 8)

Takk takk! Bilen skal selvsagt bli tatt godt vare på, senkingen og takspoileren nevnte jeg ikke for madamen før det var montert på.. Hadde jo aldri fått innvilget søknaden om å få "lov" til å handle dette..

Det er alltid enklere å få tilgivelse enn tillatelse vet du. Har du noen flere planer du har tenkt å få tilgivelse på? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid enklere å få tilgivelse enn tillatelse vet du. Har du noen flere planer du har tenkt å få tilgivelse på? :lol:

Tja.. Noe usikker.. Har ikke de største planene for bilen egentlig, men shadowline står høyt i kurs.. Tror det ville vært prikken over i en på denne..

Selvsagt kunne f.eks Ac Schnitzer eksos fristet litt.. Men etter å ha blitt eldre, så smaker det ikke så godt å svi av mangfoldige tusenlapper på eksosanlegg :P Selvom det er verdt det når man først har fått det montert...

Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med pen bil, synes faktisk den ble veldig bra med felger og senk :P

Men hva med sota ruter bak? Så slipper du Lynet McQueen i bakruta :lol:

Heheh.. McQueen er på plass vet du.. hehe.. Sote vinduene er under vurdering, men vil ha shadowline før det.. liker ikke kontrasten med svart bil og mørkere vinduer med chromelister....

Om det blir soting, så blir det lys film helt frem + shadowline :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...