Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Har fått nye lykter nå! Bestilte noen fra AD tuning i tyskland. Var de eneste som ser ganske så original ut og kostet kun 2700 med toll og alt det der :D Var jo en del styr for å få det montert, men det var veldig verdt det :D Storfornøyd!

Av med fangern og innerskjermene:

8gjja9n7cin6plsi2s1n.jpg

7dk2mjtzyue1jg9qct8y.jpg

Prøvemontering:

2hyj98ek5lvazv4obq5f.jpg

Resultat:

vtc5e7pi0y0h5mma06jn.jpg

• 1 month later...
Skrevet
Takk for svar!

Fin bimmer :D .

Tror du den passer til Pre facelift også?

Tror det ja. I softwaren velger du om det er med facelift, uten og før en viss dato osv, så regner med det skal passe :D Husk å kjøp Seriel-USB adapter derfra. Funket ikke med noen andre av de jeg prøvde utenom den som de selger :P

Og takk! :D Begynner å komme seg nå ja. Har fått kjøpt senkesett som skal på på nyåret og så blir det vel soting av ruter på våren en gang ;)

Skrevet

Hva er forskjellen på de 2 modellene man kan velge å kjøpe da? :)

Høres veldig bra ut!

Har planer for min E90 også :). Får vel lage en tråd snart ;)

Skrevet
Hva er forskjellen på de 2 modellene man kan velge å kjøpe da? :)

Høres veldig bra ut!

Har planer for min E90 også :). Får vel lage en tråd snart ;)

På standardmodellen er det vel kun welcome og walk me home lys og sånn at tåkelyset til den siden du svinger slår seg på. På business kan du få US-blink, samme funksjonene som på standard, og noen dimmede kjørelys :P Så hvis du skal ha US blink så må du ha business versjonen ;)

Skrevet

Lyst til å print-screen'e CS-programmet der du merker av US blink? har elight professional til e39'n min, men er ikke us på den :S så det blir klønete å koble opp en us-module i tillegg ser jeg for meg..

Skrevet
Lyst til å print-screen'e CS-programmet der du merker av US blink? har elight professional til e39'n min, men er ikke us på den :S så det blir klønete å koble opp en us-module i tillegg ser jeg for meg..

Kan gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb ;) var ikke helt kjempelett å forstå seg på :P

Skrevet

Da skjønner jeg litt mer, du har Elight 2.1 mens jeg har 2.0, det er forskjellige for hvilke som passer til hvilken bil så det fungerer ikke for meg på e39 :/

Men takk for hjelpen ;)

Skrevet
Da skjønner jeg litt mer, du har Elight 2.1 mens jeg har 2.0, det er forskjellige for hvilke som passer til hvilken bil så det fungerer ikke for meg på e39 :/

Men takk for hjelpen ;)

Ah, kjipt da! Ser du har US blinkere på din uansett? ;) sykt fin bil btw!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...