Reef89 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Ble bra det der ja fint med us lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Ble bra det der ja fint med us lys Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 Har fått nye lykter nå! Bestilte noen fra AD tuning i tyskland. Var de eneste som ser ganske så original ut og kostet kun 2700 med toll og alt det der Var jo en del styr for å få det montert, men det var veldig verdt det Storfornøyd! Av med fangern og innerskjermene: Prøvemontering: Resultat: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Hei! Lurte på hvor du fikk kjøpt eLight module? Prøvde å høre med Schmiedmann. Men de hadde ikke for E90'en min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Hei!Lurte på hvor du fikk kjøpt eLight module? Prøvde å høre med Schmiedmann. Men de hadde ikke for E90'en min. Hallais Kjøpte denne : http://www.car-solution.de/en/bmw-3er-e ... &showall=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet November 16, 2012 Share Skrevet November 16, 2012 Takk for svar! Fin bimmer . Tror du den passer til Pre facelift også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Takk for svar!Fin bimmer . Tror du den passer til Pre facelift også? Tror det ja. I softwaren velger du om det er med facelift, uten og før en viss dato osv, så regner med det skal passe Husk å kjøp Seriel-USB adapter derfra. Funket ikke med noen andre av de jeg prøvde utenom den som de selger Og takk! Begynner å komme seg nå ja. Har fått kjøpt senkesett som skal på på nyåret og så blir det vel soting av ruter på våren en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uy91 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Hva er forskjellen på de 2 modellene man kan velge å kjøpe da? Høres veldig bra ut! Har planer for min E90 også . Får vel lage en tråd snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Hva er forskjellen på de 2 modellene man kan velge å kjøpe da? Høres veldig bra ut! Har planer for min E90 også . Får vel lage en tråd snart På standardmodellen er det vel kun welcome og walk me home lys og sånn at tåkelyset til den siden du svinger slår seg på. På business kan du få US-blink, samme funksjonene som på standard, og noen dimmede kjørelys Så hvis du skal ha US blink så må du ha business versjonen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Lyst til å print-screen'e CS-programmet der du merker av US blink? har elight professional til e39'n min, men er ikke us på den :S så det blir klønete å koble opp en us-module i tillegg ser jeg for meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Lyst til å print-screen'e CS-programmet der du merker av US blink? har elight professional til e39'n min, men er ikke us på den :S så det blir klønete å koble opp en us-module i tillegg ser jeg for meg.. Kan gjøre det når jeg kommer hjem fra jobb var ikke helt kjempelett å forstå seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Hehe nei brukte litt tid på å skjønne programmet selv, men står ikke noe om us-blink på e39-modulen på sidene deres :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Hehe nei brukte litt tid på å skjønne programmet selv, men står ikke noe om us-blink på e39-modulen på sidene deres :/ Her er det jeg har valgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Da skjønner jeg litt mer, du har Elight 2.1 mens jeg har 2.0, det er forskjellige for hvilke som passer til hvilken bil så det fungerer ikke for meg på e39 :/ Men takk for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Da skjønner jeg litt mer, du har Elight 2.1 mens jeg har 2.0, det er forskjellige for hvilke som passer til hvilken bil så det fungerer ikke for meg på e39 :/Men takk for hjelpen Ah, kjipt da! Ser du har US blinkere på din uansett? sykt fin bil btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå