Danieltosbotn Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Du skulle bare kjøpt 5-serie felger, så hadde du sluppet spacere Hvilke coilovers skal du ha på? Tenkte på TA technix eller supersport black evolution Noen som har noen andre forslag som ikke er så alt for dyre? Har forresten også polert og vokset hele bilen og montert blackline lignende baklykter ble veldig bra! her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet August 31, 2012 Share Skrevet August 31, 2012 Gratulerer med ny, flott bil! Tenkte på TA technix Støttes ikke. Pris og kvalitet henger godt sammen, og dette er vel noe av det billigste du får, for å si det sånn. Har det selv på min E36. Ville aldri montert det på en E90. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Gratulerer med ny, flott bil! Tusen takk! Begynner å komme seg Tenkte på TA technix Støttes ikke. Pris og kvalitet henger godt sammen, og dette er vel noe av det billigste du får, for å si det sånn. Har det selv på min E36. Ville aldri montert det på en E90. Ja, ser den har gått mer over på supersport black evolution siden jeg har hørt fra flere at det ska være en del bedre enn TA sine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Har satt inn en liten sub i bagasjerommet for å få litt dypere lyd i bilen ville ikke bruke noe av bagasjeromsplassen så da jeg så Frode D sin E91 der han hadde bygd sub i et oppbevaringsrom i bagasjerommet tenkte jeg at jeg skulle prøve noe liknende! Ble veldig fornøyd egentlig, ble ok lyd og det er helt gjemt vekk også All ære til han for ideer og litt hjelp Her er noen bilder: Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Kult å se at du bruker mitt som inspirasjon. Ser ut som det ble veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Kult å se at du bruker mitt som inspirasjon. Ser ut som det ble veldig bra Ja, det ble faktisk bedre lyd enn forventet siden det er så bortgjemt og lukket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Kult;) tenker på noe av det samme jeg og etter jeg så Frode hadde gjort det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Kult;) tenker på noe av det samme jeg og etter jeg så Frode hadde gjort det:) Anbefales! ikke så alt for mye jobb og man slipper å demontere halve bilen for å få litt bedre lyd (y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Tøft! Bygget du kasse eller kjøpte en ferdig? Hvor hentet du signalet til suben i fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Tøft! Bygget du kasse eller kjøpte en ferdig? Hvor hentet du signalet til suben i fra? Bygde kasse Signalet hentet jeg fra den ene subben under setet. Hentet remote fra 12V uttaket i midtkonsollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Har montert eLight module som gjør at jeg får US blink, welcome lights når jeg låser opp og lys når jeg låser bilen. Ble ganske stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Fett! Kledde sota baklykter, ser ganske bøs ut forfra og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Fett! Kledde sota baklykter, ser ganske bøs ut forfra og Takktakk! Begynner å kommer seg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Pææææænt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Pææææænt Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå