Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...


 Share

Anbefalte innlegg

Da er hjula montert på bilen! Kjempe fornøyd :D

Har veeldig lyst å dele bilder med dere, men først er jeg nødt til å senke den litt mer. Og ta en vask, da jeg ikke rakk det i dag..

Kan si at den har blitt litt "bola" :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Takk for det folkens :) Er ikke så mange som driver med BMW på notodden heller da..

 

Subber absolutt ingenting! :) Bilen er veldig god å kjøre!! Hvertfall etter at jeg bytta traversforingene bak. 

 

Enig i at hjula fremme stikker litt for langt ut. Måtte space ut litt for å få klaring mot fjæra. Tenkte jeg skulle fjerne hjelpe fjæra, sånn at jeg må justere mutteren lenger opp. da behøver jeg ikke de spacerne. snakk om 8 mm lenger inn. Da blir det perfekt vil jeg tro :)

 

Tror jeg drar på BMW treffet som er i Porsgrunn, til lørdagen. :) Mulig at bror min tar med seg den oransje 2002Torbo'n til pappa, om han får lov ;) heheh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntest hjula foran var heeelt spot on jeg! så helt værsting ut på det bilde rett forfra! Om du vil ha de lenger innover er det bare å montere camberplater :)

Jeg og synes den var drit bøs forfra! Hvis jeg skal ha det sånn, så må jeg ha de lenger ut bak og.. Men da er jeg redd for at det vil subbe litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...