Gå til innhold

Joaronn's E34 540ia! Solgt...


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med skilter og at du har fått deg en 540 :) Virkelig glad for at bilen havnet hos deg/dere og at den blir godt tatt vare på er jeg ikke i tvil om. Hva du enn gjør med den, senk / felger så er det ditt valg og jeg er ikke redd den blir noe tull som settes på:) Kos deg med bilen og pøs på med bilder så jeg kan følge den videre!

- Odd Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med skilter og at du har fått deg en 540 :) Virkelig glad for at bilen havnet hos deg/dere og at den blir godt tatt vare på er jeg ikke i tvil om. Hva du enn gjør med den, senk / felger så er det ditt valg og jeg er ikke redd den blir noe tull som settes på:) Kos deg med bilen og pøs på med bilder så jeg kan følge den videre!

- Odd Erik

Takk for det, og takk for sist:-) angrer ikke ett sekund på at jeg kjøpte den av deg. Veldig fornøyd med den!

Har kjøpt meg speilrefleks. Måtte jo ha et kamera til bilen. Canon 60D. Så det kommer nok til å dukke opp noen bilder;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg mente nå den som var rettet mot deg som ris til egen bak ;) hehe men jeg skjønner greia :P

ja, jeg er enig i noen 18" RC med custom step-lip på denne hadde vert pent! :) har en bestilling inne hos en i tyskland på custom step.lip i 3,5*17" til mine RC.. så det blir 2 med nesten samme felger i familien isåfall :P

Handler du fra Wokke da? Utrolig flotte de modifiserte Style 5 felgene de lager.

driver å prater med wolf hos wokke ja :) han har planer om å bygge noen 18" rc061 med step-lip sjøl, så vi får se hvem som får tak i ett sånt sett først ;):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig! Flotte av bilder av flott bil! Finnes det rust på denne altså?

Man skal nok lete LENGE for å finne en rustfri 20 år gammel bil, :? men når det er sagt, så er det kun snakk om bittesmå flekker på denne. Disse vil nok bli utbedret i nærmeste fremtid, og planen er at bilen skal fremstå som "strøken" etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...