Beivakongen Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Meget strøken 540 du har,håper foresten det ikke blir noe luft;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 herregud for en farge! nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 16, 2014 Share Skrevet Januar 16, 2014 Flott bil, men spar deg bryet med å montere luft! [-o< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Januar 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2014 Tak for det folkens! Bilen koser seg i varmen den Blir nok ikke noe luft på denne Har bestillt meg 3,25 og 3,75" ringer + RS senter kopper, fra Tyskland Kommer til å legge ut bilder av ombygging av felgene etterhvert Blir et helt annet stuk på bilen til sommeren, med 9,5 & 11" hjul! Kommer nok til å sote rutene litt også.. Hoff.. kjenner jeg savner lyden av åtter og det fine jevne draget E28Fredrik og OddErik_E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Februar 23, 2014 Share Skrevet Februar 23, 2014 Bladd igjennom denne tråden en gang til nå, meget fornuftig tidsfordriv på en søndag med en meget ålreit E-34. Satser på å se denne på treff igjenn i år, fortsett i samme gode ånd som du har med å ta vare på dette smykket. Varmer et BMW hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Februar 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2014 Bladd igjennom denne tråden en gang til nå, meget fornuftig tidsfordriv på en søndag med en meget ålreit E-34. Satser på å se denne på treff igjenn i år, fortsett i samme gode ånd som du har med å ta vare på dette smykket. Varmer et BMW hjerte Morro å høre ! Satser på mange treff i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Da har jeg fått deler fra Tyskland. 3,25 & 3,75" ytter ringer, gull skruer, senterdeksel og muttere. Mutterne jeg fikk, var ikke de jeg hadde bestillt. Fikk den store typen (Se bildet), så hvis det er noen som har lyst på, så ryker de billig.. Felgene er ikke ferdige enda. har bare prøvemontert de. Inner ringen og senteret skal lakkeres. Må slipe litt på senteret først, sånn at overgangen fra senteret til dekselet blir riktig. Her er en liten teaser av felgene til Brodern. (E28Fredrik) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mars 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2014 Vaska go'bruksbilen til meg og Fredrik i finværet idag og.. Orginal 524td 87modell adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2014 Da er felgene lakkert og ferdig skrudd sammen! Mangler bare dekk, så er bilen snart klar for en ny sommer! S.Hafsmo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 de blei så syykt værst asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 13, 2014 Share Skrevet Mai 13, 2014 Nydelig bil og felger, her skal det følges med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Kjekk tråd og ikke minst kjekk bil som ser svært bra ut!Gi en lyd om du skal kvitte deg med Throwing Star felgene, skulle hatt slike på M5en.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 PERVERSE HJUL! dimmensjon er de nå? og hvilken dekkdim skal du kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Takk for det Throwing star hjula skal selges med bilen, når den tid kommer. Har tenkt litt på å selge i det siste. Felgene er 9,5 & 10,5 18". ET skal jeg sjekke! Skal bestille 225/35 & 245/35. Skal ikke si det sikkert, men jeg tror disse felgene er de eneste her i landet, som er blitt bygget om til RS.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå