joachim sørlie Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 sku hatt den litt lenger ned bak da hadde den vært heeelt smykke! men absolutt ikke ille nå, så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Ehmm..ja, satte den i drive med brekket på Måtte bare se åssen det så ut. Skal jeg prøve å få den sånn, eller skal jeg heise den litt fremme?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ikke heis den! Var jo helt perfekt med det lille "trikset" ditt Hvordan dekk dim er det du har på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Ikke heis den!Var jo helt perfekt med det lille "trikset" ditt Hvordan dekk dim er det du har på nå? 215.35 og 235.35 på 8&9" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Heise litt, litt mer gummi, og litt spacere. Men det er jo bare pirk. Bilen ser veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Kun spacere og den lille cm ned bak, så tror jeg den blir perfekt! ;D Pluss en hjulstilling!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Skal hvertfall ikke ha noe mer gummi:-) tror det blir bra, fredrik;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 ville heisa littegran jeg men , må da ha på litt gummi på dekka da beskytte felgkanten litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Skjønner ikke hva folk vil ha en ekstra cm ned bak for? er jo helt perfekt! Ville sett "sliten" ut med en ekstra cm. Fint dekkstrekk og ikke for mye dekk, mangler kun en 15mm spacer foran og bak og litt vals bak så er den perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 På det bildet der, så er den ene "centimetern" tatt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Du får kappe en ring da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Ikke ta å vals i dette flotte karosseriet a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 Etter prøving av 20 mm spacere i dag, ser det ut til at det blir å løfte den en cm i trynet istedenfor ...og nei, det blir ingen valsing her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 Tror det blir bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joaronn Skrevet April 21, 2013 Forfatter Share Skrevet April 21, 2013 Utnyttet det fine været i går med en skikkelig vask! Tenkte jeg måtte ta noen bilder, siden den ble så blank og fin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå