mloen Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Fekk med meg en kompis og lagde foringer til traversen på e12'n min. Svart nylon, type sterk! glassblåst: dreiing: Ferdig foring, gjenstår kun maling utvendig:
mloen Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 har tegning med mål av traversforingene om noken er intressert å dreie seg sjøl. til e12 og e24 preface
mloen Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 Mottok også igår en pakke fra www.bcracing.no. Dette var polyforinger for bærearmene bak til e12. Må sei at det var fantastisk god service fra dette firmaet og veldig rask levering. Anbefalest på det sterkeste!
andreaskarm Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Bestillte der jeg også nå etter jeg så reklamen din.. Kjapp som fy. Sendt allerede. bestillte for 10min siden.
mloen Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Bestillte der jeg også nå etter jeg så reklamen din.. Kjapp som fy. Sendt allerede. bestillte for 10min siden. Flott sann var det med meg og, meget imponert foringene ble montert idag, og det ser ut til å være bra greier.. god service, fortjener mange kunder
mloen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Ny sveisa traversoppheng, og behandla godt med tynnstoff og 2k skipsgrunning Også blei bilen eu-godkjent igår og skilta er henta idag
Fredrik 90 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 E12 er herlige biler, godt at den taes vare på Blir artig å få sett det ferdige resultat
raynik Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Spennende.gleder meg til du får på senk og felger....lurer litt på samme type felg på min e12
mloen Skrevet September 25, 2012 Forfatter Skrevet September 25, 2012 driver å fjerner klarlakk på kantene, vannsliper og polerer for harde livet ting tar tid, har nå fått tak i bbs front og vinge til bagasjeluka(tror det er alpina). Så blir forhåpentligvis bra
mloen Skrevet Oktober 4, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2012 polerte lykteringer Film på 2 av lyktene
raynik Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Spennende.med gule lykter..lurer litt på dette selv..kjør gult på alt du
Simentp Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Fantastisk bil, liker veldig godt felgene du fikk til bilen, kommer til å bli en perfekt match!
mloen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 takk takk. håpe berre eg får tak i et skikkelig senkesett som senker nok Håpe mange svarer på avstemming, veldig usikker ang lyktene :/ kjekt å få litt meininga frå fleire..
Magnum 310 Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Kjekt å se flere gamle bmwer på øya! Skal motor holdes orginal? Følger med her!
mloen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 har egentlig planer om å sette inn en m30b35, men då blir orginalmotoren gjort full overhaling på og lagt til sides. Kunne gjerne hatt den heilt orginal men frister veldig men litt meir power. 2.0 forgasser med 3trinns automatkasse er ikkje akkurat so vanlig kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå