BMW E30 325 Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Agk er myye bedre enn powtflex iaff:D syns dog ikke det føles stumt ut, har det bak på faceliften, krutt!
Reset Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Agk er myye bedre enn powtflex iaff:D syns dog ikke det føles stumt ut, har det bak på faceliften, krutt! Har ikke fått testet de så mye enda, bare en liten prøvetur virker vertfall rock solid når jeg monterte
helland Skrevet September 5, 2013 Skrevet September 5, 2013 Sku hatt ett foringssett til m3n jeg også, og en ny travers hvor handler du disse da Reset ?
Reset Skrevet September 5, 2013 Forfatter Skrevet September 5, 2013 Sku hatt ett foringssett til m3n jeg også, og en ny travers hvor handler du disse da Reset ? Følg med i timen da gett, BC-racing
Reset Skrevet September 13, 2013 Forfatter Skrevet September 13, 2013 Har endelig kommet hjem fra en gøy helg med mye spinning Til irritasjon for folk flest Fikk vertfall en film, ble for lite "arrangert" filming, da vi bare drev å kjørte rundt å spant litt når det falt oss inn Han som filmet holdt telefonen feil veg, så må få snudd filmen, og med mine PC kunnskaper da så... Tips ? har prøvd windows moviemaker, men da må man bruke det programmet for å spille av filmen. Ellers så kan jeg meddele at jeg har fått fast jobb som prosess operatør i Technical Support. Så nå blir det litt høyere inntekt fremover
Reset Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 Lite nytt her i tråden! Diffen holder på å ryke, så jeg skal begynne og lete etter ny! Når jeg var på E30meet så gikk o-ringen på speedometersensoren, så den kastet fra seg all diff oljen, så jeg tror lamellene har kjilt seg fast ihverandre, for nå er det som å kjøre med sveiset sperre! Har gått bra en god stund, men nå blir det bare verre og verre lyder i bakstillingen! fått lastet opp filmen jeg har sakt jeg skal legge ut, selv om det ikke ble den beste filmen! Gøy var det vertfall
635csi Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Hvilken type diff er du på utkikk etter da? Har jo en 188 sperrediff med 3.64 eller 3.73 (husker ikke, men kan sjekke det opp ved interesse) EDIT: er visstnok 3.64 i følge salgstråden min
Larsinnj Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Om ikke Reset vil ha den, så er jeg interresert
635csi Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Om ikke Reset vil ha den, så er jeg interresert Stemmer det, har glemt det jeg. Førstemann til mølla
Reset Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 Stemmer det, har glemt det jeg. Førstemann til mølla sendt deg sms
jonas1/// Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Artig film! Får jo ikke akkoratt mindre lyst å kjøre min men får den aldri skikkelig til :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå