HalvorK Skrevet Februar 12, 2014 Skrevet Februar 12, 2014 Lov meg at du beholder den looken der. Fins ikke bedre
Reset Skrevet Mars 9, 2014 Forfatter Skrevet Mars 9, 2014 Ikke så mye som har skjedd her i det siste! Venter bare på en leveranse fra østlandet! Ny 188 4.10 diff og 2 E34 M5 felger til, som jeg skal kjøre gateslicks på.Slet litt med dårlig grep på fremdekka på e30meet sist. Satse på at det hjelper på med bedre gummi Kommer med update senere når jeg får bytta diff, vaska den å kjørt meg en runde BMW E30 325 reagerte på dette 1
Reset Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Ikke så alt for mye som skjer her! Noen bilder fra GS treffet i Bud. Holder på å bygge ny motor, S38n er solgt, og ny M50b25 er under overhaling. specs:M50b25 fra E34 E36 motorfester ZF girkasse Nye rådelager, stempelringer, veivlager, simringer, pakninger etc. Cooperring pakning ARP bolter i topp Nye ventiltettninger +++ Har også montert tilbake orginal bremsekraftforsterker, da jeg solgt med den lille ilag med S38. Klarte selvfølgelig å slite ene ARP bolten ved første trekking Sendte mail på ARP, for å spør om å kjøpe en enkelt, men det var ikke mulig å få svar derifra. Så har bestilt nytt sett med komplette bolter nå, denne kommer vell rett etter helgen nå. Planen var å kjøre den som sugemotor i første omgang, skal prøve å få godkjent med M50, for å få skiltene tilbake på bilen. Så blir det turbo etterhvert, dog med moderat effekt... Tenkte å havne omlag 400 motor hk, med godt justert datasprut, og en liten kjapp turbo. BMW E30 325 reagerte på dette 1
tommyheimberg Skrevet August 24, 2014 Skrevet August 24, 2014 Blir bra, men syns fortsatt s38 har grommere:-P
Reset Skrevet August 24, 2014 Forfatter Skrevet August 24, 2014 Blir bra, men syns fortsatt s38 har grommere:-P Ja, det sitter langt inni meg at den er solgt, savner motor/respons/lyd, men blir ikke brukt når jeg ikke har skiltene på bilen. Satse på at den blir mer brukt og dullet med nå som jeg får brukt den mer
Joachim_M5 Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 Synd du ikke kjøpte ARP-boltene dine fra PPF, da hadde du fått en ny tvert! må sæ frå når du ska ha sprut og turbo da, så kan me fikse et bra opplegg.
Reset Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2014 Hvor fikk du tak i den midtkonsollen? Den i karbon ? den fulgte vertfall bilen når jeg kjøpte den! Har begynt og sett litt på budsjett til turbo bygg! Blir nok handlet litt og litt frem til montering, tenkte også å sende inn en søknad om godkjennelse av turbo på M50. Vært gøy Nå er første pri` å få motor i bil, få montert opp fuel system, kjøling, drivverk etc. + = Noe info om turbo bygg Maxxecu Stavik grenrør Presicion Turbo 5558 Presicion WG PPF avlastingsventil Alpina B10 Bi-turbo intercooler Skjult fuelsystem i reservehjulsbrønn, Walbro 255 pumpe, fittings, antisurge tank ++ Audi coiler
Reset Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2014 Bestilt da? Bestilt da? nope! Må jobbe litt overtid først, noe jeg jobber med i skrivende stund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå