Reset Skrevet August 11, 2012 Forfatter Skrevet August 11, 2012 Kan være enig med deg igrunn selv hadde eg gått for noe trappe kant opplegg Hartge hjulene i 17 di selger på felgen-garage som ståle hadde på sin blåe e30 en stund er rå og hadde kledd denne godt vil eg tro Lekre felger det ja, lyst på ett sett sånne
Reset Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Dagens update! Har demontert eksosanlegg da det var litt bråk, var litt lekkasjer i sveis. Fikk bytta ut bakerste lyddemper. Gikk fra Nooze med 2 stk 3" stusser til en Simons med en 3" stuss! Driver og forhandler litt med diverse byggeksperter her på forumet for å få sveiset ny eksos. kommer til å gå for 2 x 2,5"..
Reset Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Venter fortsatt på bremsene bak fra koed, så jeg får montert på 5 bolts bakstillingen. Har tilpasset litt i front idag, fikk flytta radiator ca 5 mm lengre frem. Har 7 mm klaring mellom vannpumpe og radiator nå, kontra 2mm når jeg hentet den. Har også dillet litt med ledningsnett, fått kobla opp oljetrykksmåler etc
BMW-Coupe Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Endelig M motor Ole! Gleder meg til en aldri så liten prøvetur!
Reset Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Har jobbet de siste dagene med å få på compact bakstillingen. Var noen bremserør etc som satt noe grønnjævli Men kom av etterhvert! Har også flytta frem radiator litt, samt dreid av ene reimhjulet til servo/ AC (?) for å få større klaring mellom motor å radiator, dette for å spare en del arbeid med å flytte bak motor. Gikk fra 2 mm klaring fra vannpumpe til 7mm. Nede med veiv fra 3 mm til 2 cm. Fikk akuratt bestilt nytt hjul lager da dette var en liten ulyd på venstre bak bærearm. =) Har også montert mtech1 ratt, da jeg ikke vil slite ut OMP rattet ved vanlig kjøring. Ferdig montert på ene siden! kalipere blir overhalt i vinter. Har komplett overhalingsett med glidere etcetc. liggende klart Ny eksos stuss Hjemmelaget tersj til demontering av hjul lager Funker helt sjef
Reset Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Takk for tilbakemeldinger Min første bil med litt motor, å gud hvor gøy det er Håper alle delene kommer iløpet av uka, slik at dem blir montert til lånke
minigris Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Last opp video av når du er ute å tester denne hærligheten da!
johan-is Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 lånke og rassere bilen ja? eller har dem fiksa banen kanskje? er jo rene rallycrossbanen... men ser bra ut dette reset, drev og sikkla litt på den bilen selv
e30 tommis Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 må følge med her! å gratulerer med grom bil om du leter etter noen hjul som ikke ofte er å se på e30, så vil jeg fåreslå BBS RF http://www.ebay.de/itm/BBS-RF-RS-3tlg-A ... 20c906f973
Reset Skrevet August 24, 2012 Forfatter Skrevet August 24, 2012 lånke og rassere bilen ja? eller har dem fiksa banen kanskje? er jo rene rallycrossbanen... men ser bra ut dette reset, drev og sikkla litt på den bilen selv Skal prøve ikke rasere noe Har hørt at folk mener den er dårlig, noen sier også at banen er fikset en del Er den dårlig, så tar jeg det med ro / avslutter kjøringa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå