Gå til innhold

Pris på forsikring, 18 år, 87' 325

piter
 Share

Anbefalte innlegg

Pris varier kraftig fra forsikringsselskap til forsikringsselskap. Så det lønner seg å høre med alle forsikringsselskaper du vet om. Kan fort spare mange tusen kroner i året.

Selv har jeg Terra, har en 318 e36 å betaler rundt 7000 i året med 25.000km å del kasko.

Jeg har lest rundt på forum at Terra er/var det billigste selskapet. Så du kan jo kontakte de å høre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en ringerunde eller prøv å finne forsikringsselskapet som har kalkulatorer på nett. Disse er ikke alltid riktig, men kan gi deg en pekepinn. Husk også at du kan ha medlemskap enkelte steder som gir deg fordeler, for eks NAF eller bondeungdomslaget osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Så får ta en ringe runde på mandag.

Men en ting til, har en 323 som er vetran når jeg er 18år. Så lurer på om det blir den eller 325n som jeg kommer til å pusse opp. Så spørsmålet er hvor mye koster en vetran forsikkering sånn ca, og hvor mye kan man kjøre med det i året?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste måten å finne en korrekt pris på er å taste inn verdier og data på en forsikringsside og/eller ringe ditt forsikringsselskap. Generelt sett er det også et krav til at bilen skal være original for å kunne få denne forsikringen. Vær imidlertid obs på at man ikke får opparbeidet bonus ved veteranforsikring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Så får ta en ringe runde på mandag.

Men en ting til, har en 323 som er vetran når jeg er 18år. Så lurer på om det blir den eller 325n som jeg kommer til å pusse opp. Så spørsmålet er hvor mye koster en vetran forsikkering sånn ca, og hvor mye kan man kjøre med det i året?

Det er litt forskjellig. Jeg har ikke veteranforsikring på min 2002, da de ikke tilbyr en klassisk veteranforsikring. De tilbydde meg en annen type forsikring som koster meg 1400,- i året... Ellers kan det bli enda billigere... Du kan kjøre 400 mil, men du blir ikke overvåket. Så sats på 323'n du!

Betalte ca 4000,- i året på min E30 320 da jeg var 20. Du kan sikkert regne med det dobbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er org i vognkort men sitter en325 motor..

Sjekka på en sia på325 1977-1991 som det sto med ansvar og ,15000 i året og det kom på 13000 ca

Den er original 325? Eller? Du får ikke forsikret den som en 325 hvis det er en 320/323 :P! Enkelte veteranforsikringer er også ganske nazi... Mtp at du ikke kan forandre en skrue på bilen omtrent, og i alle fall IKKE motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...