ESveen Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Dagens miniprosjekt: Siden reservehjulet ble brukt som vinterfelg fikk jeg ett gratis hjul av en bruker på forumet som trengte litt shine for å bli bra. Fikk vasket felgen og satt inn gummien med vinylrens. Dekket er forøvrig ett gammelt michelin TRX dekk. Nå er bilen komplett med reservehjul igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Miniprosjekt II Demontering av sommerhjulene, throwing star felger 2stk. 8x17" og 2 stk 9x17". Demonterte stjernene idag, og skal få vrengt av dekkene i morgen. Venter på svar fra teknolakk ang. sandblåsing og evt. pulverlakk. Skal høre med lakkerer om hva det kommer seg på med lakking for å sammenligne. Blir ett budsjettprosjekt dette. Kjøper nye skruer og eblem fra forhandler. (ETK bildet 4 og 5). Og siden det er forskjellig dim. på felgene må man ha bredere dekk enn 235-45-17 bak som det var før. Forslag til farge på felgen/deksel? en eller to farget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 hei! legger bare ut tutorailen her, slik at andre også kan finne den håper det meste er forståelig, ellers kan du bare pm'e meg eller i verstefall ringe meg 9131871 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Se der ja. Demperbytte for dummies Bestilte dempere, mansjetter og nye muttere i dag. Så da har jeg nå å plukke på i helga. Tusen takk for hjelpa så langt, fint det finnes hjelpsomme folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Se der ja. Demperbytte for dummies Bestilte dempere, mansjetter og nye muttere i dag. Så da har jeg nå å plukke på i helga. Tusen takk for hjelpa så langt, fint det finnes hjelpsomme folk. hehe alltid, somsakt er det noe du sitter fast på så bare ring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Nokk en gang har det gått meg hus forbi at du har kjøpt deg "ny" grombil. E34 er og blir en tidløs bil, og kansje den fineste stasjonsvogna til bmw Som du sier så kan man ikke velge og vrake i farger,interiør og girkassetyper viss man vill ha en slik bil i god stand og spesielt med den motorn uten at det koster skjorta. I uansett, gratulerer med grom børse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Ja, du stikker ikke nesa innom hver dag akkurat. Men det må vi gjøre noe med. E34 er spesiell da det var første BMW'en jeg kjøpte. Får en god følelse i de bilene, særlig med litt utstyr og motor. Enn du? Hva kjører du for tia? Ellers strekker jeg grensen langt med å ta i bruk vaskerommet for å vaske felgdeler. Særlig når samboeren er gravid i uke 40. Bikkja synes det var helt greit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet November 21, 2012 Share Skrevet November 21, 2012 Nei har vert ganske passiv her inne på bimmers i det siste og har heller ikke vert på noen treff av noe slag i år så det er vel ikke så rart i grunn, men får prøve å bli litt mer aktiv igjenn Selv kjører jeg fortsatt runt i den gamle E32n, har jo hatt den i snart tre år og det er ganske uvanlig da jeg stort sett ikke har bilene mine lengre en i ca. et år. Er til stadighet på utkikk etter noe nytt, men finner liksom aldri helt det jeg vil ha Ps: vaskerommet må jo brukes til noe fornuftig det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Utrolig fine originale kastestjernefelger. Du skal ikke selge de vel? Har du forøvrig funnet ut noe mere om feilkodene i displayet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Kastestjernene skal beholdes ja. Har en liten plan for oppussing av de som jeg kommer tilbake til. Har ikke sett på det elektriske enda, da vi i helga har blitt foreldre til verdens fineste jente. Vært ei hektisk helg og det blir sikkert enda ett par dager før E34'en blir prioritert Inline: Har ikke nr. ditt lengre. Gidder du å sende det på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet November 26, 2012 Share Skrevet November 26, 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Gratulerer med smått.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Har ikke sett på det elektriske enda, da vi i helga har blitt foreldre til verdens fineste jente. Vært ei hektisk helg og det blir sikkert enda ett par dager før E34'en blir prioritert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 27, 2012 Forfatter Share Skrevet November 27, 2012 Takk for det. Ny hverdag i vente. Øyvind: fikk bekreftet av gammel bmw mekaniker at motorene for lysregulering kan skape feilmeldingene på cc. Pga. Jordingsfeil. Trekk ut kontaktene på motorene å se. rop ut om det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 Eureka! Dro ut kontaktene til motorene til høydereguleringa av hovedlysene og borte ble feilkodene. Alle untatt anhängerlicht. Leste på ett forum at det kan være irrete punkter på tilhengermodulen som forårsaker denne feilkoden. Skal prøve å finne den i morgen. Høydereguleringen får bare bli utkoblet, blir sjeldent brukt uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå