stianvell Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Hei, en kompis sin e36 sedan ble stjålet i helgen, sto oppe ved glattkjøringsbanen i skien med knekt bakstilling.. Bilen har grønne 17" Gs Goldline felger , ellers orginal. sto med noen 17" alufelger bak..Uorginale tåkelys fra jula, ikke tanklokk, 2 firkanta stusser ut av eksosen bak. Bilder: Send meg gjerne en PM hvis du vet om noe, eller får tilbud om å kjøpe noe som kan komme herfra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Den som har tatt den eller kjenner til de som har gjort det kan gå igjennom seg selv og tenke på om man har lykkes i livet når man som en voksen person stjeler en bil til 15k man må ha på henger for å komme seg unna. Så er jo ikke noen som har tatt den for å komme seg hjem fra byen eller lignende. Bilen hadde verdi for eieren med tanke på at den var godkjent osv, men har minimal verdi som tyvgods. Hadde det enda vært en bil til flere hundre tusen.. Har ikke mer å si enn at jeg selv ville vært jævlig flau om jeg tok en tenkerunde med meg selv om jeg hadde gjort noe sånnt. Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 At folk godder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Helt sykt at noen tokk den. Syntes synd på både eier, og de som tok seg tid til å stjele den. Men vi skal nokk finne den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Helt sykt at noen tokk den.Syntes synd på både eier, og de som tok seg tid til å stjele den. Men vi skal nokk finne den! Dere slipper nå i det minste å reise til skien, når dere leiter etter tyvegods Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Det meste rundt om havner jo nettopp her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet August 12, 2012 Share Skrevet August 12, 2012 Narkomane trenger da absolutt ikke være dumme de heller. Er ikke så mange tungt belasta narko huer som stjeler her. Er mere i den garden som er født dumme og ikke skjønner at de til syvende og sist kommer lenger i livet med å jobbe. Både med tanke på pengene de sitter igjen med, hva de kan bruke pengene til, alle problemene de slipper og ikke minst pensjonen de ikke får når de blir for gamle til å stjele, som gjør at de blir sittende og råtne i ei lita bule med null penger til overs å gi til barnebarn og lignende. Der har vi greia disse folka ikke klarer å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Nå var det jo akkurat et par dophuer som klarte å gjøre dette her, og attpåtil ville prøve å kjøre fra politiet med hjullasteren.. http://www.varden.no/nyheter/tyver-har-fatt-med-seg-bade-traktor-og-hjullaster-1.7483420 Blir flau på andres vegne jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Da er bilen funnet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Da er bilen funnet! Hvordan er tilstanden? Noen mistenkt i saken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Den manglet noe småtteri. De har byttet ut noen felger, tatt et åpent luftfilter (lmm er der), cd-spiller, ipod, noe verktøy, en jekk og noe annet småtteri. Ruta på førerdøra er også knust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Sto faktiskt en lapp i frontruta med navn å nummer -.-( som ikke fantes ) og de hadde tatt gasspedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Mangler en stk grønn gs goldline felg. sifra om dere kommer over noe.. Itilleg: Biltema powerfilter -.- clas ohlsen spiller, øyelokk , batteri , ipod, værktøy , jekk. og orginal diffuser + AC scnitser gasspedal :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Hvordan hadde de fått med seg bilen egentlig? Ser det står at den hadde knekt bakstilling, så regner med den var vanskelig å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianvell Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 den er kjørt dit, men eiern ville ikke ødlegge mer en nødvendig. hjulet subba i demper å fjærskåla trur jeg, å bærearm var knekt, men hang fremdeles i drivakselen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå