Gå til innhold

Bmw e36 320i Stjålet i skien [FUNNET]


stianvell
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, en kompis sin e36 sedan ble stjålet i helgen, sto oppe ved glattkjøringsbanen i skien med knekt bakstilling.. Bilen har grønne 17" Gs Goldline felger , ellers orginal. sto med noen 17" alufelger bak..Uorginale tåkelys fra jula, ikke tanklokk, 2 firkanta stusser ut av eksosen bak.

Bilder:

jitylq7nxvecr0xiltrs.jpg

3r9uboj2m7hzg6hj8b3l.jpg

8jhtnqlrz15bi8suj0ho.jpg

y26v59kzobc6g0ja82hb.jpg

Send meg gjerne en PM hvis du vet om noe, eller får tilbud om å kjøpe noe som kan komme herfra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som har tatt den eller kjenner til de som har gjort det kan gå igjennom seg selv og tenke på om man har lykkes i livet når man som en voksen person stjeler en bil til 15k man må ha på henger for å komme seg unna. Så er jo ikke noen som har tatt den for å komme seg hjem fra byen eller lignende.

Bilen hadde verdi for eieren med tanke på at den var godkjent osv, men har minimal verdi som tyvgods. Hadde det enda vært en bil til flere hundre tusen..

Har ikke mer å si enn at jeg selv ville vært jævlig flau om jeg tok en tenkerunde med meg selv om jeg hadde gjort noe sånnt. Haha! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sykt at noen tokk den.

Syntes synd på både eier, og de som tok seg tid til å stjele den.

Men vi skal nokk finne den! :D

Dere slipper nå i det minste å reise til skien, når dere leiter etter tyvegods :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Narkomane trenger da absolutt ikke være dumme de heller. Er ikke så mange tungt belasta narko huer som stjeler her. Er mere i den garden som er født dumme og ikke skjønner at de til syvende og sist kommer lenger i livet med å jobbe. Både med tanke på pengene de sitter igjen med, hva de kan bruke pengene til, alle problemene de slipper og ikke minst pensjonen de ikke får når de blir for gamle til å stjele, som gjør at de blir sittende og råtne i ei lita bule med null penger til overs å gi til barnebarn og lignende.

Der har vi greia disse folka ikke klarer å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...