jojr Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Har fått skrudd av begge stagene på ene siden, men det sitter igjen en Kall det metallfylling som skal sitte på spindelen, noen forslag til å få disse av eller er det like greit å la bilen stå og kjøpe nye. Noen som vet hva disse heter og eventuellt delenummer, på gs finner jeg det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Oh.. Hvordan fikk du den løs? Dro du den ut sånn elr banket du på den? Jeg lurer på om den delen der skal sitte igjen i selve spindelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Ja satte en unbrako pipe i bolten på staget og dunket forsiktig å da kom hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Bruk en avdrager så skal det gå å ta ut den delen der mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Ja prøvde det også, riktignok med en biltema avtrekker men den klarte ikke å holde igjen så skle ut på sidene. Men noen som har noe delenummer på slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Akkurat den delen der tror jeg ike dt går an å få kjøpt løs? Ikke utifra det jeg finner her... Uansett så på alle sånne jeg har byttet har jeg aldri fått med meg den delen som skal sitte på spindelen.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... l_bearing/ Er selve spindel ETKA, og der finner jeg ikk sånn del løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Bruk en avdrager så skal det gå å ta ut den delen der mener jeg +1 . Du bruker en ligner avdrag fra biltema. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Fikk av den ene, men den andre sitter så pass at avtrekkeren ødela den faktisk. Så da får vi håpe det er mulig å få kjøpt en sånn i morgen. Takk for raske svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Dette skjedde da jeg bytta casterstag for et par år siden. Jeg brukte en avdrager og varma den ganske mye, til slutt så glapp den av. Kan nok hjelpe om du varmer den Finner den heller ikke på delefilmen, så tror denne er inkludert i spindelen.. Da må du i såfall få tak i en brukt spindel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Ja varmet opp mens den stod i spenn i avdrageren men så knall litt av kanten da avdrageren klarte å presse et spør. Så får håpe jeg klarer å få tak i en sånn liten j....... I morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karel2012 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 denne får du nok bestilt men at den er på lager i norge tviler jeg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 denne får du nok bestilt men at den er på lager i norge tviler jeg på! Da vil jeg gjerne ha et delenummer! For den finst ikke på delefilmen vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Jeg legger inn her det jeg finner ut om dette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 denne får du nok bestilt men at den er på lager i norge tviler jeg på! Da vil jeg gjerne ha et delenummer! For den finst ikke på delefilmen vertfall. Snakket med GS nå å de mente det ikke gikk an å få disse hylsene løst så da var det bare å bestille ny spindel. Så da blir det en tur på skroten først for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hei, jeg har brukt spindel. Men må sjekke opp til torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå