Gå til innhold

Stance trehjulsykkel :)


RoaldJ
 Share

Anbefalte innlegg

Håper ikke dette stider helt imot lovverket på forumet her.. Rekner med noen syns dette er både kult eller helt idiotisk :)

Men here goes :)

Kom over ett bilde for en god tid tilbake av en Tricycle for voksne som var "stancet" :) Syns denne var utrolig kul :)

Jeg har lenge vært i bil-værden, og falt fort for "stance-looken". Har alltid likt lave biler, breie hjul og negativ camber :P

Siden sønnen min nå er kommet i trehjulsykkel-alderen så fant jeg ut at jeg måtte bare "stance" trehjulsykkelen hans :)

Det som er gjort er å lage camber på bakhjula, som igjen senket den en del bak. Måtte da "valse hjulbuene", eller rettere sagt sage ut av "pickup'en" slik at hjula gikk klar :)

Endret casteren på forgaffelen, endte uheldigvis med at trøene går nedi bakken ved sving :-/

Endret vinkelen på styret forover for en mer chopperfølelse.. Skal med tida endre litt på vinklene på selve styret også :)

Lagde ett mønster på forskjermen :)

Skal også bestille "stickerbomb-sheet" fra england :)

Her er noen bilder.

IMAG0348.jpg

IMAG0350.jpg

Her er noen før og etter bilder :)

fr-etter3.jpg

fr-etter2.jpg

fr-etter1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. tror ikke samboeren hadde sagt det samme NBCustom.. vi skal til spania imorgen (tirsdag).. å hun rista litt på hode når jeg sa hva jeg skulle gjøre idag.. hehe :-) tror heller hun ville ha meg med på pakking og klargjøring av reisen :-P men klarte ikke å få det ut av hode. Måtte bare kjøre på mens jeg kunne :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...