vebjørn13 Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Hei jeg lurte på om det går an og bytte fronten på klima anlegget til den litt moderne, for å så flytte den litt moderne fronten ned en hylle sånn at jeg kan sette inn den skjermen som passer til denne bilen! Bilen er en BMW e46 2000 mod! jeg ønsker å sette inn en slik Bilde lånt av andreaskarm - viewtopic.php?f=6&t=191095&p=2456079#p2456079 håper det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Jeg tror ikke det er barebare å bytte til automatisk klimapanel, men å flytte den ned et hakk er mulig, mange som har gjort det her på forumet, hør med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 har du navnet på de ? eller tråden, skjønner lite av forumet her! bare vært medlem i 3 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Du må bytte ramme, men E46 kom vel aldri med manuell klima nederst. Har ikke sett det hvertfall. Det vil ikke virke å bytte til klima automatikk panalet da den ikke klarer å styre dysene. Det vil tilsynelatende virke men så etter en stund blåser den luft kun en vei. Koed har konverterings sett. Tar ca 5-7 timer å bytte. Men er nok litt krevende teknisk sett å bytte dette. Koed har også panelet du trenger for å flytte manuelle klimapanelt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 takk konge at du kan flytte det ned, da kan jeg sette inn navi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Kan flyttes ned lett, er bare å kjøpe ramma det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsel Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 Her er en link til DYI for ettermontering av navi. viewtopic.php?f=10&t=70532 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vebjørn13 Skrevet August 15, 2012 Forfatter Share Skrevet August 15, 2012 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå