Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fremdeles følgende deler igjen som jeg ønsker å selge!:

BMW E34:

1 stk. instruksjonsbok, svensk, pluss diverse småtteri og en høyre frontlykt og orange sideblinkers, originalt, samt diverse 16" hjulkapsler, 1 av hver og 2 typer.

Har ellers også noe Volvo og SAAB-deler til salgs, samt noen modellbiler. Ta kontakt på pm for en hyggelig pris. :)

BMW E46: Komplette hjul og diverse deler.. :)

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I tillegg har jeg instruksjonsbok (svensk) til E34, øvre og nedre deksel (kåpe) til rattstammen på E30, pluss et lastestativ med holdere for 3 sykler på taket. Går billig, må bort!!

Skrevet

Oppdatert: E30-gril, rattdeksler, låsekasse, verktøylokk, diverse småtteri og blinklysglass er solgt, men har fortsatt indre, venstre baklykt til E34 sedan og bunnpannen med oljepumpe og sil igjen. Bud!

Skrevet
har du "indre" blinklys til e30 facelift?

holderen liksom :)

Hmm, nei, beklager, pæreholderen og lampen er borte.. :/

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Oppdatering: Har fremdeles M50-bunnpannen til E36, pene, originale orange blinklys til E34 ('92-modell), høyre hovedlykt og høyre grillramme pluss diverse setedeksler til førerstol til samme bil.. Fine deler som må bort. 16" originale hjulkapsler til stålfelger har jeg også 2 ulike stykker av. Selges, da jeg ellers dessverre blir helt nødt til å kaste dem! :o Kom med noen bud her eller på pm! :)

Skrevet

Opp, jeg har komplette, originale BBS 8x17" hjul, til E46, pluss fortsatt indre baklykter, fjærbeinstag og blinklys, bremseklosser og innsatsluftfilter til E46... MÅ bort, kom med bud! ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også disse, originale, komplette BMW Krysseike senterkoppene til salgs, med emblem, i tillegg til det andre jeg nevner.. 4 stk. Passer BMW E30, E34 og muligens også E28? 14", 15" og 16" eikerfelger.. Selges komplett for 2300,- kr. eller bud i nærheten av prisen, pluss frakt, eventuelt. De er helt nye og ubrukte:

Delenummer: 36 13 1 179 493

20121029_135540.jpg

20121029_135548.jpg

Instruksjonsboken til E34 er solgt, by the way! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...