bmw-520i Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 felgene dine kostet mer en det 7eren min gjor da jeg kjøpte den ^^ er flott bil du har kjøpt deg med riktig volum på motoren. hva er 0 til 100 tiden på denne bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Haha, artig. Takk så mye for det! Den gjør 0-100 på 7 blank med automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Da har jeg en pitteliten update å komme med: Har montert nye høyttalere i bilen, både framme og bak. Ble rett og slett pakken fra GS-bildeler med Hertz-høyttalere inkl adaptere. Overraskende fornøyd! Veldig klar og flott lyd, og dette kun ved bruk av original-spilleren. Blir Dynavin med tiden, samt en skjult subwoofer under hattehyllen. Eneste negative jeg har å si er at de IKKE leverer bass i det hele tatt, kontra orginalhøyttalerene som leverte en del bass. Men blir "kastet inn" en rimelig subwoofer jeg har stående midlertidig, for å kompansere. Ellers er Lamin-x under bestilling: Smoked på frontlykter og baklykter og gule tåkelys i kjent Julian-stil (Siste 3 bilene har hatt gule tåkelys) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Fant igjen den siden med høyttalere til BMW http://www.bavariansoundwerks.com/categ ... 0/Catalog/ Blir nok en slik sub så snart pengene triller inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Har vært veldig stille her siste stunden. Bilen står nå med defekt dynamo, og ble idag sendt med NAF til Sandven for reperasjon Kjøpte jo fra forhandler, så 3mnd/5000km garantien skal dekke dette! Kommer sterkt tilbake med nye updater når jeg har noe å informere om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 God kveld igjen! Jeg sitter her med et lite dilemma.. Hva skal jeg gjøre med frontlys? Standard, smoked eller gule? Er jo litt værre med SVV mtp gule da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Smoked med sotede blinklys, og svarte nyrer i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanderL Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Enig med Jokkke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 7, 2012 Forfatter Share Skrevet September 7, 2012 Sort nyrer er og på listen for å si det sånn! Blir og klasket i bakken så snart faglønnen detter inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Det hjelper godt på med mørke blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Det så jo riktig så flott ut! Da blir det nok smoked all the way + gule tåkelys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanderL Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 Blir rå bra med smoked all the way, men er litt i tvil om du burde ha gule tåkelys! Ser med stilrent ut hvis du dropper gule tåkelys Det er min mening da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Ja jeg ser hva du mener! Kanskje jeg skal gå smoked all the way? Vi får se når bestillingen blir lagt inn hos Lamin-x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 hey julian fett bil du har kjøpt deg jeg har svarte nyrer liggende heme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 11, 2012 Forfatter Share Skrevet September 11, 2012 Hey og takk for det å? Hvor mye vil du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå