APedersen Skrevet April 24, 2013 Share Skrevet April 24, 2013 Meget grom bil! Tror jeg ville gått for sorte felger på ene siden og en farge annen på den andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 24, 2013 Forfatter Share Skrevet April 24, 2013 Takk for det.. Er absolutt en mulighet det.. Ser ut som det blir lilla plastidip på 2 felger grunnet jeg får det så billig.. Får vel gi det en sjanse til, til tross for dårlig erfaringer sist gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Litt gladnyheter.. Arbeidslysten har begynt å sniiike seg tilbake, til tross at jeg har pådratt meg muskelbetennelse i høyre skulder og senebetennelse i begge skuldre.. Så nå blir det litt gøy mods på gang i forbindelse med Modball-turen! Felger blir som sagt lakkert lilla med Plastidip. Det samme blir taket og et speil. Også nærmer nok decalene til Modball seg, samt trolig soting av rutene på bilen.. Ellers lurer jeg på om noen har noen artige ideer til sprell jeg kan gjøre med bilen som er reverserbare? Tanken er å skille seg ut så mye som mulig for minst mulig penger! Er jo tross alt det som er halve grunnen til denne turen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Plastidippe hele bilen hvit og ha camo dekaler på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Plastidippe hele bilen hvit og ha camo dekaler på Neinei. Isåfall dipper du vert panel i forskjellige farger! Samt alle hjulene Hva med litt stickerbombing? Neon-lys sa du? (Satan så Harry og feil, men kjør på! Fortsett i stilen med dippen, kjør forskjellige farger.) Masse norske flagg, type 17.mai ? Kjør med konstant hjulspinn? Ha den laveste bilen på sirkuset. (Husk nyrebelte) Skal bli bra å se hva det blir Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Blir spennende å se hvordan dette ender! Hehehe. Liker tanken om midlertidig sirkus Lenny: Får jeg spørre hva et nyrebelte er? Den var ny, for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 Blir spennende å se hvordan dette ender! Hehehe. Liker tanken om midlertidig sirkus Lenny: Får jeg spørre hva et nyrebelte er? Den var ny, for meg. Nyrebeltets funksjon: Å holde nyrene på plass De stikker ellers av pga. vibrasjonene. (Og da snakker jeg om Julian sine nyrer, ikke 330`en sine) Bilen har jo like mye å fjære på som en hardtail chopper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Plastidippe hele bilen hvit og ha camo dekaler på Neinei. Isåfall dipper du vert panel i forskjellige farger! Samt alle hjulene Hva med litt stickerbombing? Neon-lys sa du? (Satan så Harry og feil, men kjør på! Fortsett i stilen med dippen, kjør forskjellige farger.) Masse norske flagg, type 17.mai ? Kjør med konstant hjulspinn? Ha den laveste bilen på sirkuset. (Husk nyrebelte) Skal bli bra å se hva det blir Hehe! Haha ikke dumt med plastidip i forskjellige farger! Kanskje jeg skal gjøre det kun for pur faen.. Neonlys ja, faen det er harry men vi skal jo være harry.. Kanskje jeg prøver det også.. Kjøre med konstant hjulspinn er ingen problem.. Jævla 205 nankang-dekk funker jo ikke på tørt engang. River løs ved halv gass.. Tror ikke jeg kan ha den lavere vis vi har tenkt oss ombord i en eneste ferge eller inn i parkeringshus.. Har et parkeringshus i Bergen jeg kan bruke for øyeblikket, og allikevel skraper jeg VELDIG.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Blir spennende å se hvordan dette ender! Hehehe. Liker tanken om midlertidig sirkus Lenny: Får jeg spørre hva et nyrebelte er? Den var ny, for meg. Nyrebeltets funksjon: Å holde nyrene på plass De stikker ellers av pga. vibrasjonene. (Og da snakker jeg om Julian sine nyrer, ikke 330`en sine) Bilen har jo like mye å fjære på som en hardtail chopper! HAhaha lo godt av denne.. Er ikke mye fjæringsvei nei, rimelig fort i bunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Hehe. Det er bra. Har du bestemt deg for hva det blir nå? Blir bra uansett! Jo "verre" jo bedre! Kjør på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Plastidippe hele bilen hvit og ha camo dekaler på +1 Det er rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Den øverste der så litt ut som en påkjørt ku! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Mai 8, 2013 Share Skrevet Mai 8, 2013 Stemmer definitivt for city-camo. Da kan du beholde det etter Modball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 For øyeblikket er det blitt røde felger forann, og taket er blitt svart. Litt skjoldete tak, enda ikke helt venn med plastidip. Så blir vel folie med tiden, men duger for øyeblikket! Ellers så har jeg, Tommy og Sv90 pønsket ut en plan for hvordan den blir før turen... No spoilers! Utenom dette så kan jeg herved informere at å gå ned fra 225/40(45?) til 205/35 utgjør MYE på høyde.... Damn, skraper overalt! Må nok enten gå opp i dekkhøyde eller heve dritten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Mai 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2013 Liten teaser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå