Thundercoil Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Høres bra ut Blir dyrt å ta alt på en handlings. Haha. Slipper du å sveise felgene, eller? Synes mange av kantkjøringene var litt vel grove. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Haha ja gikk noen kroner denne mnd.. Ser ut som jeg slipper det ja, fyller i med noe stoff vi har her på lakk-avdelingen. Krysser fingrene for at det er nok! Vis ikke får jeg ty til plastidippen igjen (til tross at jeg sverget å aldri bruke det igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Haha. Men de er nå runde og hele Litt fylling, lakk og balansering er vel mer enn godt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Ja de ser jo hele å pene ut utenom de kantkjøringene Satser på det blir fint med litt kos! Skulle bare ønske jeg hadde god tid, men dette forbanna kasse-styret kommer til å ta litt av tiden min merker jeg. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Julian, du har vel ikke tilfeldigvis girkule i svart skinn til automat å selge, nå som du bygger om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Jo det har jeg vettu. Alt fra automat-ombyggingen blir solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Hva vil du ha for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Threefiddy? Når skal konverteringen finne sted da Julian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 50kr og en klem? haha Konvertering finner sted når alt er kommet og jeg har en bil å kjøre til og fra jobb med i 3 uker Forresten, er ikke noen som har en girmansjett til over da? Trenger igrunn kun den plastbiten som klipser fast i midtkonsollen.. ZHP-kule er forresten også bestillt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Januar 28, 2014 Share Skrevet Januar 28, 2014 Gi meg en lyd når du demonterer da, så kjøper jeg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 28, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2014 Det skal jeg vet du.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2014 Haha hadde glemt en brakkert til eksosen også, sendte hyggelig mail til Geir igjen.. Får svar om at den blir med, kostnadsfritt Pakken sendes allerede om et par dager. Det er imponerende mtp at jeg kun har bestilt ukurante deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv90 Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Do handla massa doiler ? Blir bra nå, kan gire sånn som de store guttene gjør kødder :* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Januar 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2014 Hahaha, ja Kommer å raider lageret ditt senere.. Ja blir bra håper jeg! Dog veldig spent på å kjøre med automatdiff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Januar 31, 2014 Share Skrevet Januar 31, 2014 Haha. Kommer til å bomgire til motoren sprenger, du! Hatt automat for lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå