535Terjen Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Her for noen mnd siden kjøpte jeg en stk frontskadet 1997 318i Touring. Hadde i grunn tenkt at dette skulle være en billig bruksbil til min forlovede. Så fikk først henta noen billige deler fra en hogger Plutselig fant jeg ut at det hadde jo vært tøft med litt motor, så da fløy jeg til Birmingham og plukket opp en gul 1996 M3 3,2 som jeg kjørte hjem via Frankrike Så var det å få ut mopedmotoren: Så i med 3,2 321hk, M3 forstilling og bakstilling og hele drivlinja: Sveist forsterkninger til bakre travers for å forhindre "subframe disaster" Så siden det skal være litt budsjettbil, bestilte jeg folie til hele bilen fra UK (2000,-) Ble så som så med folien, men første gang jeg har drevet med slikt, og meningen var at den skulle se grei ut fra litt avstand, og det gjør den forsåvidt Ellers har den blitt oppgradert med: - Bilstein B6 Sport dempere - Nyoverhalt vanos fra DRVanos.com - Powerflexforinger foran og bak Moro ble det hvertfall Video fra banekjøring I Haugesund 18/8-12 v/ BMWCCN Rogaland og Hordaland http://youtu.be/uEcEYYdzR8k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Så utrolig kult prosjekt, ble flott med folie på Fikk du godkjent M3 motor i 318? Vurderer å bygge om til M3 på E36 318is karosseri.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Fin langt i fra, men langt i fra fin.. Har ikke brydd meg med godkjenning enda, blir vel litt problem med totalvekt og slikt ettersom det er 4'er originalt.. Får sette i mopedmotoren igjen om jeg blir stoppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Se der ja, der fikk du endelig laget en tråd på bilen... Såg deg forrige gang du var utpå banen på Årabråt, fungerte greit der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Må sei eg er litt misunnelig på skru fasilitetene dine, greitt å ha begge bilene på bukk samtidig liksom Det var vertfall ingen som hadde så god driv som deg over "startstrekka" igår! Flat fjøl på 2 gir hele veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Dette prosjektet likte jeg! Touring E36 m3, det er annerledes og tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Takktakk:) Fikk røynt seg i går, 2. giret hele banen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Funka på autoslalom også kjelken 1. pl. kl. 2 (Glemte å skifte bilnavn fra jeg kjørte 320i E90 sist) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 27, 2012 Share Skrevet August 27, 2012 Blei ikke en billig bruktbil til din forlovede livevell ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Meget flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Hehe, nei ble ikke det. Siden jeg stakk av med Touringen, så handla jeg en 1998 Z3 1,8 Roadster til min forlovede. Sort M-sport skinninteriør AC El. kalesje (noen av bildene er drit som vanlig da jeg aldri husker å ta med det skikkelige kameraet) Her var gliset ved kjøp: I gang med detailing (etter noen evneveike hadde forsøktå få den fin på bruktbilsjappa jeg henta den) Så da ble det flott: Når en har langt hår så er det greit med vindskjerm, så da fikk jeg tak i en rollbar i rustfritt med pleksi-skjerm Så noen 8 og 9,5x18 RS-kopier og SportContact 2 dekk Ellers er det komt på 60/40 Apex senkesett m/dempere Sorte nyrer Frontleppe (på rull fra ebay) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Helt PERFEKT utseende på den Z3`en. sorte nyrer og svære BBS felger. du har usedvanlig god smak (også når det gjelder biler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Synes den Z3"n ble tøff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 CRAP! Den Z3en ble skamtøff med de felgene! Hadde sånne vært noe til Z4en mon tro? Ikke feil Touringen heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535Terjen Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Takkar, ja ble grei kjerringbil det.. Snadder den Z4en din, hadde gjerne gjort seg med noe RSer på den og:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå