oddis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Da har jeg omsider fått redigert i sammen litt morokjøring (samt litt byggebilder) av med den ekstremt ombygde og modifiserte E21 S54 turboen til JAAS Performance / Jørgen Aune. 1000 whp @ 2.0 bar - E85. ... Så da er det bare å la S54n ta seg av snakkinga: Les mer om den her i Speedhunters feature: http://www.speedhunters.com/2012/07/gat ... et-sweepe/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 hvorfor ikke legge inn neste gir og få mer fart og røyk? går det på 3 eller 4 over sletta osv? så ut som den var litt slitsom og kjøre sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 les i tråden min:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Trur ikke man ska komenter så mye på kjøring.. før det er jo utrulig nokk at han klar å kjør sånn han gjør med 1000hk, sånn effekt kurve, å akselavstand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jojr Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Trur ikke man ska komenter så mye på kjøring.. før det er jo utrulig nokk at han klar å kjør sånn han gjør med 1000hk, sånn effekt kurve, å akselavstand! Nei synes det står respekt av selve kjøringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 PerVÆRST!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 leste det nå jørgen. suns det virka som registeret hadde blitt endel annerledes når jeg så den på gatebil i juli. fikk du henta mer på bunn etter du vrei kammane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Gromt. Og han som kom inn i røyken ca 7.5 min utti der var litt uheldig å dro av på strekka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonsterM3 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 leste det nå jørgen. suns det virka som registeret hadde blitt endel annerledes når jeg så den på gatebil i juli. fikk du henta mer på bunn etter du vrei kammane? Bare se på begge bremsepapirene det så ser du det lett Edit: Sammenligning: PS! Folk må slutte legge opp bildene via bimmers servern, alt for ofte nede. Håpløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Rått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 LIKER Må jo være en syyyk opplevelse å kjøre en så sprek bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Det der er passelig sjukt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 Da har det gått snart et år, og det er Gatebil igjen I den anledning lagde jeg en liten motivasjon og samlevideo av siste årets pokal-tsumani og litt et utvalg av de mest intressante full gass situasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Tøft!!! tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 19, 2013 Share Skrevet Mai 19, 2013 Nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå