Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg omsider fått redigert i sammen litt morokjøring (samt litt byggebilder) av med den ekstremt ombygde og modifiserte E21 S54 turboen til JAAS Performance / Jørgen Aune.

1000 whp @ 2.0 bar - E85. hihi.gif ... busted_cop.gif

Så da er det bare å la S54n ta seg av snakkinga:

Les mer om den her i Speedhunters feature: http://www.speedhunters.com/2012/07/gat ... et-sweepe/

h2ytfwejdu1rwgyq35cv.jpg

dmoqstzkqib87xmbesgw.jpg

c9xg1e27ghn2yeiwinob.jpg

b57jk90aym1jbs06ypi1.jpg

vsefj3q1znkto2h7kum6.jpg

Skrevet

Trur ikke man ska komenter så mye på kjøring.. før det er jo utrulig nokk at han klar å kjør sånn han gjør :applause: med 1000hk, sånn effekt kurve, å akselavstand!

Skrevet
Trur ikke man ska komenter så mye på kjøring.. før det er jo utrulig nokk at han klar å kjør sånn han gjør :applause: med 1000hk, sånn effekt kurve, å akselavstand!

Nei synes det står respekt av selve kjøringen.

Skrevet

leste det nå jørgen. suns det virka som registeret hadde blitt endel annerledes når jeg så den på gatebil i juli. fikk du henta mer på bunn etter du vrei kammane?

Skrevet
leste det nå jørgen. suns det virka som registeret hadde blitt endel annerledes når jeg så den på gatebil i juli. fikk du henta mer på bunn etter du vrei kammane?

Bare se på begge bremsepapirene det så ser du det lett ;)

Edit: Sammenligning:

xxuwvdofy78uoniv59l8.jpg

PS! Folk må slutte legge opp bildene via bimmers servern, alt for ofte nede. Håpløst

• 8 months later...
Skrevet

Da har det gått snart et år, og det er Gatebil igjen ;)

I den anledning lagde jeg en liten motivasjon og samlevideo av siste årets pokal-tsumani og litt et utvalg av de mest intressante full gass situasjonene 8)

8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...