oddis Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Da har jeg omsider fått redigert i sammen litt morokjøring (samt litt byggebilder) av med den ekstremt ombygde og modifiserte E21 S54 turboen til JAAS Performance / Jørgen Aune. 1000 whp @ 2.0 bar - E85. ... Så da er det bare å la S54n ta seg av snakkinga: Les mer om den her i Speedhunters feature: http://www.speedhunters.com/2012/07/gat ... et-sweepe/
thorbis Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 hvorfor ikke legge inn neste gir og få mer fart og røyk? går det på 3 eller 4 over sletta osv? så ut som den var litt slitsom og kjøre sånn.
MikaelR Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Trur ikke man ska komenter så mye på kjøring.. før det er jo utrulig nokk at han klar å kjør sånn han gjør med 1000hk, sånn effekt kurve, å akselavstand!
jojr Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Trur ikke man ska komenter så mye på kjøring.. før det er jo utrulig nokk at han klar å kjør sånn han gjør med 1000hk, sånn effekt kurve, å akselavstand! Nei synes det står respekt av selve kjøringen.
thorbis Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 leste det nå jørgen. suns det virka som registeret hadde blitt endel annerledes når jeg så den på gatebil i juli. fikk du henta mer på bunn etter du vrei kammane?
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Gromt. Og han som kom inn i røyken ca 7.5 min utti der var litt uheldig å dro av på strekka
MonsterM3 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 leste det nå jørgen. suns det virka som registeret hadde blitt endel annerledes når jeg så den på gatebil i juli. fikk du henta mer på bunn etter du vrei kammane? Bare se på begge bremsepapirene det så ser du det lett Edit: Sammenligning: PS! Folk må slutte legge opp bildene via bimmers servern, alt for ofte nede. Håpløst
///Thomas Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 LIKER Må jo være en syyyk opplevelse å kjøre en så sprek bil
oddis Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 Da har det gått snart et år, og det er Gatebil igjen I den anledning lagde jeg en liten motivasjon og samlevideo av siste årets pokal-tsumani og litt et utvalg av de mest intressante full gass situasjonene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå