PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Angående dekk dim? :/ bbs: 10 og 8,5 et 22 bak et 15 forann. Rh: 9,5 og 8,5 et 17 bak og et 10 forann...så innpress skal vel funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Du har alt for mye dekk i forhold til felg. Jeg anbefalte deg max 275 på 11" bakfelg, og det går akkurat med bittelitt subb på en orginal touring. 245 er også for mye på 8,5" felg. Jeg har 9" felg, og der går dekket helt jevnt. Du bør skaffe deg 225 forran og 255 eller 265 bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Blir 225x30x20 forann og 245x30x20 bak! Blir det ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Skal nok bli bra det, siden jeg har 265 på 11" Du får tilnærmet likt strekk både forran og bak. Du må ha strekk for å få på dine dmensjoner. Ingen vei utenom, uten litt brutal valsing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Sjekk tråden min så skal det ligge noen bilder av hvordan det ser ur ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Side 5. Så er det bilde av 245/30 på 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Det kommer litt an på hvilket dekk man bruker også matsi. Jeg ville gått for 255 selv, men siden han akkurat har gått i baret med et sett, så er det forståelig han vil safe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Ville og gått for 255.. ville bare vise, slik at han kunne se hvordan det blir sånn halvveis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Det er ikke spørsmål om hva en villet gått for pga utseende desverre. Her er det felger som må få korrekt dimensjon for å i det hele tatt passe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Men det er jo det jeg mener. Han kan jo da se hvor mye strekk det er og om det kan se ut som at det passer med den dimensjonen.. ( sorry o.t btw) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 okei, 225x30x20 på nå...det ser helt latterlig ut....HVA SKAL JEG VELGE ? En annen ting, ET 15 forann ser ikke bra ut..her må det spaces. Jeg er helt i villrede om hva jeg skal gjøre nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Du må dele et bilde med oss, for da blir det mye lettere å se. Du må nok hive på en spacer på 15-20 mm hver side tenker jeg. Kommer an på hvor lav bilen din er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Jeg orker rett og slett ikke å dele bilde fordi det ser helt sykt ut forann. På en negativ måte. Kan du være så snill og si hvilke dimensjoner jeg skal ha forann og bak rs? Jeg er svært skuffet over dette og for ikke å snakke om at når jeg først tror det løser seg så ender jeg opp med hjul som ser helt idiot ut...bak har jeg ikke fått tak i enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Jeg vet bare at 265x30x19 var PERFEKT dekkmessig til bilen..samme med 235x35x19 forann..ET er ok, det kan jeg fikse med spacer..men hvilken dekk dimmensjon må jeg bruke for å få det likt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Da skal du ha 235/30-20 og 265/25-20, da skal det bli akkurat som du hadde på RH-ene. Vet ikke hvordan det er å få tak i dekk til 20" da jeg aldrig har hatt det. Skjønner bare ikke hvordan 225 er helt idiot, og 235 er perfekt. Du kan gjerne pm'e meg et bilde av dekket på felgen, så jeg får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå