Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Midt oppi denne fitment-issuen så må jeg få rette en svært stor takk til RS-Heggem.

Ikke bare er han svært hjelpsom, man han har også tilbydt seg å låne meg spacere for å få den perfekte looken på min bil.

Med hans råd og hjelp ser det ut som jeg oppnår fitment-heaven! TAKK!

DET er en ekte bilentusiast og det er slike folk som bygger kjernen av samhold,kameratskap og vennlighet her på bimmers.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt oppi denne fitment-issuen så må jeg få rette en svært stor takk til RS-Heggem.

Ikke bare er han svært hjelpsom, man han har også tilbydt seg å låne meg spacere for å få den perfekte looken på min bil.

Med hans råd og hjelp ser det ut som jeg oppnår fitment-heaven! TAKK!

DET er en ekte bilentusiast og det er slike folk som bygger kjernen av samhold,kameratskap og vennlighet her på bimmers.no

Sa jo på tlf at det ordnet seg :)

Ordner seg for snille gutter sier mamma'n min :)))) heaheaeha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frekt med BBS RS-GT. Ser frem til bilder av de på bil! :)

Men, du skriver at det skal både se og fungere optimalt ut. Hvorfor kjøre 20"på en M5? Greit nok at det ser bra ut, men kjøreegenskaper er det jo bare å se langt etter.

RH felgene satt som et SKUDD på din hvertfall. Er de solgt forøvrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for å være helt ærlig var jeg ikke forberedt (økonomisk) til å måtte kjøpe 4 helt nye dekk. Jeg trodde dekkene holdt ut nåværende sesong..og jeg synes den typen felger fortjener skikkelig dekk type michelin,dunlop osv..og da ble det for 10 000,-..bare for dekk.

Da tenker kanskje flere "men med så gromme felger burde du latt de ligge til du fikk råd.." ja, det burde jeg, men jeg har ikke flere sett med felger og det blir da dyrt med ett "vanlig sett med hjul" + bbs rs-gt liggende..+ dekk til de..

Har bestillt GS Hypertrack i 20" :-) 15mm spacere forann og bbs emblemer, klistremerker og ventilhetter.

Fikk en GOD pris på dette og passer det ikke så kan jeg levere tilbake = safe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig, og ja det er jalla iforhold..

men som sagt, jeg har ikke 10 000,- å bruke på dekk + nye midlertidige felger :/

Når da GS slår til med ett knalltilbud så var det vanskelig og motstå..!

Men på en annen side, felger er det nok av og med kun 1 måned igjen av sommerdekk sesongen så ser jeg frem til en ny vår og nye felger :-)

Når skal du innom trondheim neste gang da RS ? jeg vil gjerne møte deg, slå av en bilprat og la deg se bilen og høre hva du synes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...