Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan trekke salget, så kan du få låne noen hjul av meg så lenge.

Joda, det er ikke igjen lenge av sesongen, men er viktig med fine sko. Og det skal ikke være utenpå blank, og innsiden er krank.

Kommer vel nordover på et par uker igjen. Da stiller jeg veldig gjerne opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rs-heggem din lurifaks! slikt må du si før ting blir overført ny eier :P

Men ja, jeg regner med 20" hypertrack med litt spacing kan se riktig så lekkert ut..men klart, kvaliteten er milevis BBS RS-GT felgene (og vekten) :)

men spist er spist så jeg får satse på å stilne latteren til neste vår :)

Tzunami, om bilen min blir like pen som din var er jeg strålende fornøyd! skulle gjerne hatt en photoshoot med deg, rs-heggem og jakobm5 sine biler! G R O M T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se om jeg kanskje får til en enda grommere til våren, så får vi få til noe da! ;) hadde vært tøft!

Selv om RS(ja du har altfor mange rs-felger :P ) ikke har m5 da(?) så fortjener bilen hans å være med, siden den er styggtøff, og han er en vaskeekte entusiast ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var dumt jeg ikke tenkte over det før. Hvor mye veide de rs-gt felgene?

Hypertrack-felgene er flotte de, men den blanke kanten blir så blass og trist på gs felgene desverre.

Photoshoot hadde vært kult, men min gjør seg desverre best på bilder av dårlig kvalitet.

Får se om jeg kanskje får til en enda grommere til våren, så får vi få til noe da! ;) hadde vært tøft!

Selv om RS(ja du har altfor mange rs-felger :P ) ikke har m5 da(?) så fortjener bilen hans å være med, siden den er styggtøff, og han er en vaskeekte entusiast ;)

Må nesten bruke noe av helgene mine fremover til felgoppussing nå.

Nei desverre, det er nok ikke M5. Går ikke på korrekt drivstoff engang desverre. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe særlig forhold til RH felgene og synes de ser kjedelig ut..men ja, de ser bra ut til E39 :-)

Når jeg i tillegg får "godt betalt" for dem så har jeg ingenting imot å selge de.

Når det gjelder å holde ting blankt RS, da har jeg ikke veldig vondt i viljen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt litt trøbbel tidligere med GS felger, men med kvittering i lommeboka så regner jeg med det går fint om det skulle skje noe iforbindelse med produksjonsfeil på felgene.

ps; jeg kunne godt tenkt meg å strippe klarlakken og polere opp med autosol for å få SKIKKELIG kant. jeg vet det er mye vedlikehold, men det gjør ingenting.

Hvordan går jeg frem da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa. Da blir det jp å strippe bare kanten for klarlakk med lakkfjerner. Muligens er den så blank så du kan gå rett på med autosol, og evt gå over med finere poleringspasta fra svissvax eller lignende.

Da spørs det bare hvor bra kvalitet det er på aluminiumen som Gs har i felgene sine da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...