fizn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Hva skjedde med RS-GT felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Jeg hadde 255/30/20 på min før (10" felg) Og 225/30/20, så gikk jeg over til 235/30/20 og da blei det bare subbinga.. Så jeg ville kjørt 225 framme (myyye mindre sporing i forhold til 235) og 255 med strekk bak Her er link til min, med 235 framme. Kunne ikke ha den lavere da det subba no så jævli i innerskjerm ved sving.. Med 225 kunne den vært ned iallefall 20mm i forhold til 235.. http://images.bimmers.no/files/2lc4oa5lfhza8l9sb9vv.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Desverre ingen nye bilder med nye felger da det er skikkelig drittvær her i Trondheim for tiden.. Fant derimot ett bilde av bilen ved solnedgang..ringene forann er hvite, og det samme med sprederne, vet ikke hvorfor de ser gule ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Smykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Finfin bil.. Hvordan er denne kontra S14? Kan vel egentlig ikke sammenlignes tenker jeg, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Strøkent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Kan lyktene forann deles ? Jeg har noe dugg-avleiringer på innsiden av ene lykta jeg gjerne skulle fått fjernet.. hvordan deles de evt ? må de av bilen ? kontra S14a`en jeg hadde med 369 RWHP, så er M5`en mye MYE seigere og sterkere, men langt ifra så eksplosiv som SR20DET motoren. Bilen er selvfølgelig en helt annen men den appelerer til helt annen bruk og annet kjøremønster...Jeg trives godt i en romslig stor komfortabel men sportslig 5 serie, men savner på en måte blikkene og tommel-opp tendensene som ruvet når jeg cruiset med S14a`n.. slik så den ut; Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Lyktete er muligens så gamle at du kan dele de ja. Men, du trenger en stor stekeovn, tro det eller ei. Du må plukke ut lyktene og varme den på 50 grader. Det kan muligens gå med varmepistol også. Du må uansett plukke de av bilen, som er veldig enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 argh, DET kjenner jeg ikke at jeg gidder...tror det er enklere om jeg slutter å være så pirkete hvordan går det RS ? alt vel ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 kall meg forresten gjerne gal, men hvorfor ikke gjøre enda mer faenskap nå før vinteren ? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=238700 synes det blir litt for stort og er livredd asfalthull (som vi har nok av her i Trondheim). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Går det an å være for pirkete? Hmm, jeg tviler. Joda, alt vel igrunn. Er bare så usikker på hva jeg vil gjøre. Angående felgene, kunne du ikke få bytte de inn igjen om du ikke likte de? Thomashm5 har 8,5 og 9,5x18 Hartge felger for salg. Det hadde vært midt i blink for deg. Evt mine Schnitzere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 de har ikke noe annet jeg vil ha på GS, og jeg har enda ikke noen reserve hjul og bruke i mellomtiden..derfor er jeg litt skadeskutt når jeg skal ha nye.. så hartge hjula..litt stiv pris til å være uten dekk og mtp. de må freses opp i navet.:/ Men Rondell D58 er jo en sikker vinner og jeg vil jo sitte igjen med litt lommepenger ved ett bytte til ett kurant sett.. noen som er innom tråden min som har D58 og vil gi ifra seg felger og litt penger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 viewtopic.php?f=14&t=159878&start=1155 tlf; 91525939. Skynd deg, for jeg vet en annen har vært i kontakt med ham. Hadde vært supert på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 kall meg forresten gjerne gal, men hvorfor ikke gjøre enda mer faenskap nå før vinteren ? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=238700synes det blir litt for stort og er livredd asfalthull (som vi har nok av her i Trondheim). D her blir litt drøyt ass, ka gjør du mann1? .... Æ hadd 20 på e60n med 25 profil, ka e du redd for???? Bare monter øyan der dem ska vær - FRONTEN AV SKALLEN! jeez!;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Joa, men er liksom ikke 100% fornøyd, så hvorfor ikke prøve å bytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå