Jokkke Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hvordan så de ut på bilen din da? Spent på bilder jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 kall meg forresten gjerne gal, men hvorfor ikke gjøre enda mer faenskap nå før vinteren ? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=238700synes det blir litt for stort og er livredd asfalthull (som vi har nok av her i Trondheim). D her blir litt drøyt ass, ka gjør du mann1? .... Æ hadd 20 på e60n med 25 profil, ka e du redd for???? Bare monter øyan der dem ska vær - FRONTEN AV SKALLEN! jeez!;p Det er tross alt veldig stor forskjell på 20" på E39 og E60. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Lever tilbake - få tilbake pengene..? Tape 1000kr på ingen verdens ting? Felga va fin på bila og æ så den, thomas ulvang på gs så den å, + grøtan alle vi 3 synes d va bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Kjøpe da fan itj 15par felga før du blir fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Som sagt så har jeg ikke ekstra sett med felger - så når mine 19" RH hjul var bortlovd og måtte jeg "ta det jeg fikk" og det var GS som kom best ut mtp hva jeg ville ha / pris, men det betyr ikke at jeg er 100%..men måtte jo det for å holde løftet mitt ovenfor han som ventet på mine 19" hjul. Nå sitter jeg med ett sett felger som jeg gjerne bytter bort. Men ikke noe must, bare ikke helt 100% fornøyd med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Stilig bil, gratulerer. Men hvorfor ikke kjøpe noen skikkelige kvalitetshjul som denne bilen fortjener? 19" haman/rh/futura osv Ga kopi hjul har ingenting på denne bilen å gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Helt enig med deg, men du må gjerne donere penger så skal jeg kjøpe riktig så fete hjul. jeg gjentar; når man er uten ekstra felger og har lovd vekk sine nåværende så sitter man greit i saksa og kan ikke "ta den tiden man trenger" for å finne nye, men det er min egen feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Hehe. Få tak i noen vinterdekk om du ikke har, så sparer du opp å handler noen kule til neste sesong Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Noen som har fine 18" felger til min E39 eller 18" felger MED vinterdekk..bør faenmeg ikke koste skjorta altså!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinvanvik Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Vinterdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Ja jeg må kunne bruke innimellom i vinter :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Update; Kasper på forumet har detailet bilen og gjorde en kjempejobb. Bilen er nylakkert så var ikke "mye som skulle til" men han fikk definitivt til den ekstra glansen vi alle ønsker. Hva var tilbakemeldingen? Jo, han fant 1 steinsprut og det var det eneste av "lakkdefekter" på hele bilen Bilen blir ikke kjørt nå i vinter men parkert iløpet av oktober. planer videre er noe forandret: 1: Skift bakfjærer da ene er knekt. 2: Få M5 logo på navien (bruker 740AV har sendt CD med 2012 kart osv) 3: Borrede skiver forann pga kast i nåværende skiver 4: Ny eksos, M5 matter forann og bak, tone ruter forann enda litt til, skifte girkule. Teaser på garasjephotoshoot 2 mobilbilder tatt rett etter detailing som viser hvordan LE Mans blue fargen reagerer i forhold til hvordan lyset treffer den Ettersom jeg har "Two tone" interiør tror jeg svart girbelg med grå stiching blir knallbra.. 6 trinns M kule MED lys: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Heftig E39 M5 du har her. Hadde vært morro å sittet på denne hvis jeg er i Trondheim en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå