Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

jeg sjekket dette med forsikring; jeg kan "velge" hva jeg ønsker å forsikre dem som. 523 eller m5. men får selvfølgelig dekning deretter..

M5: 23 300,- årlig fullkasko

523i: 8 200,- årlig fullkasko

Men skal sjekke med flere!

Noen andre med M5 , 27 år gammel og 70% som betaler mindre enn opplyst her ? hvilket selskap ?

Jeg betaler 12.000 min(m3m5) er i deres register som M5+Luftfjæringsystem = Forsikret til 600.000 i verdi ved kondem.

Sende nr til dæ på sæsssæmmæsss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk alle sammen for hyggelig kommentarer og jeg må virkelig si; Nylakkert le-mans blå fargen er helt vanvittig. Den veksler imellom blå og mørk lilla!

Kjøpte denne ifra BØ ja :)

Erik, du må sende meg nr / navn på PM om du ikkke har gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med MIN drømmebil. Har selv tittet på denne mange ganger på Finn.

Det eneste den savner i mine øyne er blått og sort skinn istedet, men det er jo egentlig bare en forfengelighet.

Du må ta flere bilder innvendig også, så vi får sett alcantatra-taktrekket også. :)

Har lenge vurdert å få importert meg en LeMans blå eller imola rød, med samme interiør som deg. Men siden jeg vil ha en orginal 2003 modell blir det i dyreste laget.

Har veldig lyst til å beskue underverket ditt en gang jeg er i nabolaget om det er råd.

For mitt vedkommende har jeg nesten alltid kommet best ut med Gjensidige sin forsikring, både med vanlige Bmw'er, M3 og diverse cosworther. Dette kommer selvfølgelig mye ann på hvor man er bosatt i landet, og i dette tilfellet kommer jeg godt ut.

Du må nok bare ringe rundt og høre med de fleste selskapene om de er villige til å gi deg et bedre tilbud enn den andre.

Om du er medlem i NAF så får du dekket 4000,- i egenandel ved uhell, og det koster i underkant av 900 i året. Da kan du justere egenandelen din opp litt, så du kommer enda litt billigere ut.

Men jeg synes ikke tilbudet ditt som M5 var direkte ille med tanke på bostedet ditt.

Lykke til med en perfekt allrounder, og jeg ønsker deg mange gode stunder bak rattet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg sjekket dette med forsikring; jeg kan "velge" hva jeg ønsker å forsikre dem som. 523 eller m5. men får selvfølgelig dekning deretter..

M5: 23 300,- årlig fullkasko

523i: 8 200,- årlig fullkasko

Men skal sjekke med flere!

Noen andre med M5 , 27 år gammel og 70% som betaler mindre enn opplyst her ? hvilket selskap ?

jeg betaler 16000 med terra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med MIN drømmebil. Har selv tittet på denne mange ganger på Finn.

Men jeg synes ikke tilbudet ditt som M5 var direkte ille med tanke på bostedet ditt.

Synes det er horribelt da jeg har så og si samme og bor 7min unna han;P

12.506kr vs 23.xxxkr? Min står på 75% bonus tror jeg hans på 70% ok litt der, men ikke 11.000 kr.. Forskjellsbehandling - jeg pratet med han(forsikringsgivern min) jeg har nå å han spurte om jeg hadde "sendt noen flere Mbiler i hans retning" - så sa jeg ja, jeg har tipset om at du kan sakene dine men han ville heller ha vanlig biler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...