PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 m5`n fortjener brembo big brake kit, eisenmann eksos, ess kompressor, hartge hjul og kw3 senk. MEN, hvem skal betale for det? jeg har ikke råd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Gromt med Hartge-felger ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 Sant det.. Syns bilen er ganske rå slik som den er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 jo, jeg får faktisk endel tommel opp ifra forbipasserende..folk som vil prate om bilen min når jeg vasker og folk som snur seg så litt kul er den vel, hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 m5`n fortjener brembo big brake kit, eisenmann eksos, ess kompressor, hartge hjul og kw3 senk.MEN, hvem skal betale for det? jeg har ikke råd. Forbrukslån? For all del, bilen er RÅ som den er! Når eg går til anskaffelse er det ikkje så altfor mykje eg skal gjer! Den er laget perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 -Big brake kit forann -Grovere eksos -M5 matter innvendig -Coilovers -Tone ruter forann mer -Nye hjul Når det er gjort er jeg ferdig og selger bilen så jeg ikke starter på enda en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 29, 2012 Share Skrevet September 29, 2012 selger bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 29, 2012 Forfatter Share Skrevet September 29, 2012 ikke enda nei, men en vakker dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panzermads Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Hvorfor? Dette er den ultimate kjøremaskin OG man kan faktisk skru på den selv uten at hele bilen klikker og piper huet av deg. Fine felger har du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 m5`n fortjener brembo big brake kit, eisenmann eksos, ess kompressor, hartge hjul og kw3 senk.MEN, hvem skal betale for det? jeg har ikke råd. Du får vel ta det litt etter hvert. Nå skal den vel settes bort, så da har du tid til å jobbe og kjøpe gromme deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Du bør aldri selge denne bilen pingvin! M5 e39 må være det grommeste og råeste som finnes? jeg er iallefall ikke i tvil om at jeg nettopp har kjøpt drømmebilen min <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Du bør aldri selge denne bilen pingvin! M5 e39 må være det grommeste og råeste som finnes? jeg er iallefall ikke i tvil om at jeg nettopp har kjøpt drømmebilen min <3 BILDER NÅ!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Hvilke symptomer får man ved dårlige "caster stag" ? Jeg har lenge trodd at skivene forann var kast i, men Otis som er på forumet mener det like gjerne kan være casterstag foringene da disse er kjente for å ryke. Noen som har en klar formening om hvordan jeg kan skille skeive skiver ifra casterstag foringer-feil ? Videre tenker jeg å gi hele understellet en skikkelig gjennomgang iløpet av vinteren. Fant dette latterlige settet på ebay, og det virker som ett 100% ny-bil-følelse mtp alt som følger med ??? http://www.ebay.com/itm/NEW-FRONT-REAR- ... 3e&vxp=mtr Hva synes du ? er det alt jeg trenger for at bilen skal være som NY ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Frakten blir vel ganske dyr på de delene der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 1500,- ca..! http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-Series- ... 4167097e37 Vurderer den med gullfargede calippere forann. Vil jeg merke stor forskjell på 8pot calippere og 356mm flytende skiver kontra dagens originale M5 bremser forann ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå