Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp, svindyrt hos Schmiedmann.. Men kvaliteten på eBay delene er vel ikke like bra som originale BMW deler?

Har ingen peiling på bremser desverre, men til den prisen bør de jo være bra? :P

Hvorfor bruke 10k på bremser? Er ikke org. M5 bremser gode nok? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står at de er i utmerket kvalitet.

Handlet ganske mye på Ebay og sålenge man handler hos "kjente" selgere er det svært god kvalitet man får.

Synes ikke M5 bremsene er sånn "WOOOOOW" og for å være helt ærlig; jeg ELSKER utseende gullfargede 8 stemplede calippere gir...med 356mm borrede skiver..DA snakker vi STOPPING POWER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mine skiver forann er kast i + at jeg har fått ett latterlig tilbud på 356mm borrede skiver og 8 pot gulllakkerte calippere.

Nye skiver koster ca 3 000,- men hvis jeg kan få dette settet for 6000,- så gjør jeg jo selvfølgelig det heller. Ikke bare er det ok med mer stoppekraft mtp motor (ikke kjørestil-messig pr. dags dato) og utseende ett slikt sett gir er jo heller ikke feil 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"M5" splash screen "installert" da 740AV var snill og sendte meg cd med oppdatering og 2012 kart :-)

125391d1296061581-strange-mk4-nav-problem-m5-splash-screen.jpg

vurderer enda de bremsene...noen som har formening om hvordan farge på calippere jeg bør velge?

Hvordan er 8 pot calippere kontra 4 stemplet som det er originalt(?) er det virkelig "dobbelt" så kraftig stopp i utgangspunktet ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei men jeg er ikke imponert over M5 bremsene.

Det er mulig det er noe som ikke fungerer optimalt, men jeg synes det var mer hugg i bremsene til min 2009 audi a4 2.0TDI....

Men som sagt, om jeg kan få Big brake kit til 7000,- inkl frakt så gjør jeg jo heller det enn å bruke 3500,- for nye skiver..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt feil å samenligne de to bilene siden det er ganske markant vektforskjell på de to bilene.

Men jeg skjønner du heller kjøper nye skiver/kalippere istedet for kun nye skiver. Men jeg er heller tvilsom til at du merker så stor forskjell på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...