PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 er bakpottene jeg vil bytte ut..og skal de være eisenmann koster de 8000 pr potte = 16 000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 er bakpottene jeg vil bytte ut..og skal de være eisenmann koster de 8000 pr potte = 16 000,-! og di er verdt vær krone:) men må ha x-pipe i tillegg vist ikke blir d nesten ikke lyd av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 hvordan er forskjellen på eisenmann race og sport, begge med x-pipe? tenkte å kjøpe sammen med en kompis til våren, slenge deg med pingu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 kan være interessant det! Men hørt mye godt om Hayward and scott.billig og visstnok noe av det grommeste man får tak i. http://www.google.no/#hl=no&output=sear ... 40&bih=805 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Original Felgene til m5 er gromme ser ut som dem er spacet litt og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 hvordan er forskjellen på eisenmann race og sport, begge med x-pipe?tenkte å kjøpe sammen med en kompis til våren, slenge deg med pingu? race er d lyd av,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 viewtopic.php?f=14&t=240231 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Høstbilde: Oppdatering; Girkule med lys ankommet. Girbelg / håndbrekksbelg ankommet. EBC Redstuff klosser forann ankommet. STOPTECH borrede skiver forann ankommet. Vurderer: Stålomspunnede bremseslanger. M5 matter. Hayward & scott eksos. Coilovers (KW v.2) Skivene: Bilder kommer når dette er montert Bilen blir parkert for vinteren iløpet av månedsskiftet og regner med det blir diverse påkost iløpet av denne tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 er det bare meg eller er skiven til høyre større enn venstre? står at du har bestilt til bare foran, så derfor eg lurte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 De er ikke samme skivene nei, du ser det hvis du teller hull i hver rekke;) men det ligger også 4 esker der, så vil tro det er foran og bak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 Det er ett illustrasjonsbilde jeg fant på nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Blir bra dette peeeent høstbilde LM Blå <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lydvis Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 Amazing color, rims, engine.. nothing more is needed, perfect... its bossy blue beast !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 De er ikke samme skivene nei, du ser det hvis du teller hull i hver rekke;) men det ligger også 4 esker der, så vil tro det er foran og bak;) fokuserte bare på skivene eg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Rayen, Lydvis, takk så mye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå