Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(


PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Han er på saken, får svar snart..! :)

Er jo enda en M5 som er samme case med som min som er forsikret i Terra..så når de nå sier at de ikke godtar forsikring på denne så blir jeg svært skuffet da jeg er kron-kunde der med huslån osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

info om rennsportene ?

rennesportene er 8,5 og 10"18 men 225 og 265 bredde dekk som er helt ny,,,felgene er nyrenoverte med senter lakkert i bmw shifergrå kanter er nypolerte og ble satt sammen med nye gullskruer:) meget pene husker ikke et i farta men sleiker sjermkanten akkurat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på saken, får svar snart..! :)

Er jo enda en M5 som er samme case med som min som er forsikret i Terra..så når de nå sier at de ikke godtar forsikring på denne så blir jeg svært skuffet da jeg er kron-kunde der med huslån osv..

Da får du uten tvil tror jeg, jeg hakke en dritt i terra:) (Har lønningskonto nå, som jeg ikke har aktivert enda en gang:P) Men flink til å prate, tror ikke du sliter med det du heller, har d i kjeften;D!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen point-and-shoot bilder rett ifra hofta mens den er nyvasket og det faktisk er opphold her i Trondheim.

Her kommer den nydelige Le-Mans fargen virkelig frem!

2012-08-22170008.jpg

2012-08-22171534.jpg

2012-08-22171631.jpg

2012-08-22171654.jpg

2012-08-22171715.jpg

2012-08-22171742.jpg

R.jpg

Det ligger noen hjul baki, derfor 1-2 cm lavere bak en forann..når jeg tar de ut er den helt lik bak som den er forann mtp. klaring i hjulbue.

Perfekt i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med MIN drømmebil. Har selv tittet på denne mange ganger på Finn.

Men jeg synes ikke tilbudet ditt som M5 var direkte ille med tanke på bostedet ditt.

Synes det er horribelt da jeg har så og si samme og bor 7min unna han;P

12.506kr vs 23.xxxkr? Min står på 75% bonus tror jeg hans på 70% ok litt der, men ikke 11.000 kr.. Forskjellsbehandling - jeg pratet med han(forsikringsgivern min) jeg har nå å han spurte om jeg hadde "sendt noen flere Mbiler i hans retning" - så sa jeg ja, jeg har tipset om at du kan sakene dine men han ville heller ha vanlig biler:)

Hva du fikk brydde jeg meg ikke om, og heller ikke forskjellen dereimellom. Jeg mente at jeg ikke synes 23000 er helt på trynet når man bor såppas sentralt.

At du betaler halvparten forklares jo av at bilen står på MORRA di. Det blir automatisk mye lavere da, da alder har mye å si, samme om man er totalkunde eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så så RS-Heggem! Lets keep it friendly :)

Noen som vet om det er mulig å gjøre slik at speilene feller seg opp ved igjen-låsing ? Synes det er tøft, men liker ikke å måtte trykke på en knapp inni bilen for å få dem til å felle seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...