Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var da ikke vondt ment. Jeg ville bare fremheve at det at bilen står forsikret på mora hans stiller jo saken i et annet lys for han. Fremhevet vel litt feil ord. :)

Du får kjøpt en sånn sentral dings hos schmiedmann iallefall, så speilene feller seg automatisk inn. Mulig det kan programmeres direkte inn på bilen også for hva jeg vet.

Dingsen ligger ihvertfall under diverse utstyr på nettsiden deres. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med MIN drømmebil. Har selv tittet på denne mange ganger på Finn.

Men jeg synes ikke tilbudet ditt som M5 var direkte ille med tanke på bostedet ditt.

Synes det er horribelt da jeg har så og si samme og bor 7min unna han;P

12.506kr vs 23.xxxkr? Min står på 75% bonus tror jeg hans på 70% ok litt der, men ikke 11.000 kr.. Forskjellsbehandling - jeg pratet med han(forsikringsgivern min) jeg har nå å han spurte om jeg hadde "sendt noen flere Mbiler i hans retning" - så sa jeg ja, jeg har tipset om at du kan sakene dine men han ville heller ha vanlig biler:)

Hva du fikk brydde jeg meg ikke om, og heller ikke forskjellen dereimellom. Jeg mente at jeg ikke synes 23000 er helt på trynet når man bor såppas sentralt.

At du betaler halvparten forklares jo av at bilen står på MORRA di. Det blir automatisk mye lavere da, da alder har mye å si, samme om man er totalkunde eller ei.

Hva har det å si at den står på mora mi? Absolutt ingenting, det er snakk om 5% bonus her i forskjell - det er forskjellsbehandling, min er også forsikret for under 24 år noe som er dyrere enn hva det er for Penguin som er 27 år, så vær så snill å ikke bland her..

Kan også legge til at han som forsikret bila mi fikk pisk av sjefen høyt i systemet i TERRA pga at han forsikret bilen min til den summen og min alder (under 24 år).

Du behøver heller ikke være frekk da jeg bare prøver å hjelpe, du provoserte meg fryktelig med det du sa fordi det stemmer ikke og måten du la det frem på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...