ChristerM Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 Du snakker om strassentech leppe forran. Hvor får du fatt i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Ebay...f.eks (kopi) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Noen med work, acs, hartge,hamann felger eller liknende til salgs? Under 15000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Finner du en sån leppe skal jeg å ha en slik;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet August 28, 2012 Share Skrevet August 28, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 31, 2012 Forfatter Share Skrevet August 31, 2012 Imorgen er det treff på Lånke banen og jeg regner med å stille ut bilen med en venns Honda NSX og Erikyog sin E46 M3 bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 aaah, hvilke felger skal jeg kjøpe? 1: Rondell D58 2: BMW Style 128 3: Breyton Magic sport ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Synes faktisk de du har på nå er råere enn alternativene, men det er min mening Hvis jeg måtte valgt en av alternativene vill jeg tatt Style 128 av de du linka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Ville tatt Breyton jeg, var tilsalgs en i Sverige for en tid tilbake, den var identisk til din med 20" Magic racing. Det så meget tøft ut. Ellers hadde jeg ikke byttet felgene mot noen av de andre alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Breyton-felgene er absolutt ikke dumme, men som kny sier, ville trolig beholt de har på, selv om de kanskje er noe "gammelt" design for e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Tror mine RH passer bedre på E34.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Meget flott bil du har fått deg her! Er på utkikk etter samme selv;-) Dersom det hadde vært min bil og felgbytte vært et tema så hadde jeg ikke valgt noen av de du har lagt ut bilde av her... Alle er kjedeligere enn de du har... Behold de som står på til du har råd til noen gromme 3-delte 18"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Du har jo alltids ville ha hatt Breyton magic.. Dog de du har på nu kler biln veldig bra! Veldig cleant liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ville fått på originale M5 felger jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Det har jeg, og de er tilsalgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå