Gå til innhold

Min 2001 E39 M5 - SOLGT:(

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 494
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så jeg må space altså? Da begynner det å bli litt veldig mandig bak. Ser senken jeg kjører med på bildene på side 1..

På siden står det jo at felgene er garantert å passe min E39 m5..denne har jo brettet kant i innerskjermer originalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det ikke er skjermkant på din, for det er ikke det på M5. Det jeg mener er med ditt innpress blir felgen sittende så langt inn, så den vil ta inn i innerskjermen din om du skjønner?

Rettere sagt, skjermkanten din er "brettet" som du sier det, om innerskjermen din er brettet, fåreslår jeg at du leverer bilen tilbake til vedkommende d kjøpte den av. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme dimensjoner på felger som det der, bare i 19". Jeg vil egentlig anbefale det istedet, da jeg føler 19" er stort nok til E39. Når jeg kjenner forskjellen komfortmessig på 18 og 19, så går jeg ut ifra det blir enda værre med 20. m5 handler jo også om kjøreglede, og den forringer du bare med 20".

Meen, 20 ser rått ut, det er ikke til å komme unna.

Skal du ha 20, så tar du 225 forran, og 10mm spacer begge sider, og 255 bak med 10mm spacer begge sider. Da skal det være sjangs å få de på.

Om du er veldig usikker, jekk opp bil, ta av et bakhjul og sett på en av M5 felgene uten dekk. Så tar du en tommestokk og måler inn til innerskjerm, og ut til skjermbue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...