Richie85 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ah..! I see! Hva med Acs type 3 Racing? Det er etter min mening felger midt i blinken for denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Helt enig, men de er sjeldne og finne utenom på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Er et sett til salgs på bimmers her vel? Eller nei, det er 19" Type 2 det. De også er fine, og litt billigere enn de andre. Edit; jeg tok feil. De er 18, og selger er fra tyskland. viewtopic.php?f=18&t=230976 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Leppe kommer imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Hvilke leppe har du kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ble den "standard" haman type leppen..fikk den svært billig så prøver den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Da er nye felger nesten i boks. Hva tror folk om dimmensjoner og utseende? http://www.elementwheels.com/proddetail ... c10blk2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Knallhardt med 28 i innpress bak med 11" felger. Der må du nok ha minst en 5mm spacer, det garanterer jeg deg. Og skal du senke som jeg nevnte til deg før, så må du ha brukbart med strekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Så jeg må space altså? Da begynner det å bli litt veldig mandig bak. Ser senken jeg kjører med på bildene på side 1.. På siden står det jo at felgene er garantert å passe min E39 m5..denne har jo brettet kant i innerskjermer originalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Du må space ja, grunnet at felgen vil ta inn i innerskjermen din. Med din senk så må du ha ganske mandig strekk. Ser for meg 255 eller 265. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Det er brettet innerskerm kant om det hjelper? Eller mener du innerskjerm innerskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jeg vet det ikke er skjermkant på din, for det er ikke det på M5. Det jeg mener er med ditt innpress blir felgen sittende så langt inn, så den vil ta inn i innerskjermen din om du skjønner? Rettere sagt, skjermkanten din er "brettet" som du sier det, om innerskjermen din er brettet, fåreslår jeg at du leverer bilen tilbake til vedkommende d kjøpte den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Hehe ! Det var det jeg mente! uff ble usikker nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jeg har samme dimensjoner på felger som det der, bare i 19". Jeg vil egentlig anbefale det istedet, da jeg føler 19" er stort nok til E39. Når jeg kjenner forskjellen komfortmessig på 18 og 19, så går jeg ut ifra det blir enda værre med 20. m5 handler jo også om kjøreglede, og den forringer du bare med 20". Meen, 20 ser rått ut, det er ikke til å komme unna. Skal du ha 20, så tar du 225 forran, og 10mm spacer begge sider, og 255 bak med 10mm spacer begge sider. Da skal det være sjangs å få de på. Om du er veldig usikker, jekk opp bil, ta av et bakhjul og sett på en av M5 felgene uten dekk. Så tar du en tommestokk og måler inn til innerskjerm, og ut til skjermbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 RH felgene er solgt. Nye felger bestillt. Hint: Smidd - 2 delt - gått ut av produksjon - ca 4000pund for kun felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå