evovrs Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Kommer vel med en kvinnelig blind passasjer på 160 og noen og 50kg i bagaserommet da Bonus?? Er det ikke det, Kan bytte ut den gamle sklia du har i verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Yngve er jo en stram ung mann, får de nussen i det der nede så kommer det sikkert mer enn en av de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Bonus? Må da snarere være et minus? Hva skal en Einar i Asia, dà, på robåt? Men nok OT, gleder meg til å se den, jeg. God helg! Ser vi Yngve på Våler i helgen, da, til fots? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Skal ikke på Våler, gidder ikke kjøre så langt for å se på ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 blir den sendt med robåt? Skulle nesten tro det. Går på båten i dag, så skal den vist en liten tur til Asia først. Det blir flere E82er neste år skjønner jeg. En kompis av meg fikk hjem sitt E82 skall med hurtigående bil og båt her om dagen. Ble sendt rett til burbygging hos dom svenska gubbar hos Rallyprodukter i Varmland. S54 m/tvangsmating der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Har han kjøpt ett nytt eller odd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Er det nytt ? Er det dette Lars Kvissel snakket om tro ? Og sender jo ikke bilen til Sverige for burbygging da !! Linderud er mye kjappere og mye grommere på bur. Jeg skal ikke ha S54, men prøve meg på den nye bi turbo motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Er det nytt ? Er det dette Lars Kvissel snakket om tro ? Og sender jo ikke bilen til Sverige for burbygging da !! Linderud er mye kjappere og mye grommere på bur. Jeg skal ikke ha S54, men prøve meg på den nye bi turbo motoren Nei dette er ikke lars, er vell en som heter Marius Østlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Les da "En som Lars snakket om" skriver jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Hmm, dette kan bli riktig så Gromt, gleder meg til og følge med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mxsondre Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Les da "En som Lars snakket om" skriver jeg hehe, leste litt fort der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Slenger inn et bilde fra helgens høstklargjøring. Motivasjon mens du venter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Grattis med ny og grom bil Bård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisnov Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Dette blir gromt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Bytte handlet inn noen felger jeg muligens skal bruke litt på denne. Dette er orginale, ikke Rutiformerte 17". De er 8.5X18" og 9.5X18" ET13. Står dette i senteret også. Å til dere jælver som tenker på og rappe disse, så ligger dem aldri sammen ( ingen av mine felger gjør det). Noen har jeg hjemme, noen oss andre kompiser. Har også hund, som er meget på vakt ellers, og kommer etter dere Kamra overvåking skal opp nå, når 1ern kommer inn. Så ikke mye å hente her, egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå