Kvasi Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Hrmpf, ingen bilder denne gangen heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrammel Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Vil se litt blogging her snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 ..Bilder kommer i natt legger ut når jeg kommer hjem fra Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 Lastet dem opp på laptoppen isteden før jeg dro Høyre hjulhus 90%ish ferdig "voldtatt" Bruker Volvo sitt gamle sveisegrunning som er kanll effektiv: Karosseri side klar: Bakskjerm klar: Siste finjusteringer: ...Nå er dem straks permanente sliter litt med å justere inn sveiseappratet til Yngve, vandt med slik av oldfashion mig/mag. Han har jo klissnytt med auto justerings "driit", men da læres det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2012 "Klage garasjen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 "Klage garasjen" Åneinei, man klager da ikke. Men for oss dødelige som må forholde oss til vanlige leker er bilder av godisen jamngodt med lørdagsmus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 8, 2012 Share Skrevet Desember 8, 2012 "Klage garasjen" Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Litt mere bilder, ikke HD men hva gjør vell det når det er 1M på dem? Etter et parr timer med sjokolade, Cola, juging & Sveising (..ikke minst klaging, bla bla bla ): Er V. Bakskjerm permanent fast: Masse plass til senk og driftehjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 Bra å sjå bilen tar form! Tenkt på lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2012 Bra å sjå bilen tar form! Tenkt på lakk? Takk du Her snør det, så da tenker man ikke på lakk Tenker på å få 320 "M3" klar vinter veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 9, 2012 Share Skrevet Desember 9, 2012 ..Tenker på å få 320 "M3" klar vinter veiene Jeg har ladet GoPro HD og SteddyCam HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Går innerskjermen helt ned til skjermkanten eller står den litt oppi bua? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 10, 2012 Share Skrevet Desember 10, 2012 Dem går litt oppi skjermen, bue er smidd sammen kanten så den er godt forsterket. - Update er vell ikke å forakte? Siste finish på v. bakskjermer for topp resultat og minst mulig sparkel: Yngve er kjapt ute med å legge på litt syre-grunning: OEM Åpninger Høyre bakskjerm er påbegynt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2012 Mobba Mr X litt, at jeg bygger en hel bil, før han er ferdig med å smi. Nå kommer han jaggu vær kveld nesten, å da går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsf Skrevet Desember 11, 2012 Share Skrevet Desember 11, 2012 Ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå