Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Alt dette ser vel og bra ut Yngve, ingen tvil om at Mr X vet hva han driver med.

Men ser du sprøyter på syregrunning fra spayboks. 1k formoder jeg? Har vel ingenting annet en relativt dårlige erfaringer med det jeg for min del... Med en såpass ny bil, og såpass med sveising - så ville jeg smurt på 2k-epoxygrunning. Så slipper du iallefall at det ruster etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har du vunnet i lotto Yngve? :P

Nei, men kommer over et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Så nå er det tomt overalt og 2 stk "M3"er å selge.

En fin turing til 260 og en litt sliten 320 ci, men med M3 drivlinje og ALT under ++, som kun har godt 90 000 km, til ca 230 ink et helt M3 skal med alt av deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, styrer på med litt.

Skal til Sigdal på søndag, om ikke været blir for jævlig.

Noen kompiser eier 318 sedan, med M3 drivlinje osv. Dette er det vi kaller sleeper.

Så jeg med min 320 med også komplett M3 drivlinje osv.

Til dere som ikke tror is pigger går på litt breie hjul, ser dere disse på 7.5X16" her :D

Går nesten over Perf bremsene disse 16" også. :mrgreen:

Så har Mr vært å fiksa litt på H-skjermen, så hjelper på. Skal bli ferdig før jul, med sveisinga. :applause:

b1vvrlqvs98krga2blvx.jpg

v1bjvmsbsfkc14ime05a.jpg

n372wfkhlh2ybucxwl5v.jpg

u60kuexzdwfmgkmoqhiy.jpg

1zr2e52aehm66p5qxcxn.jpg

jxcvm18bw5g60z5grgqf.jpg

y9w4s366qnoy77vpwlti.jpg

gyp3mgndllj95gs85b6a.jpg

drtd8w87uorg8palp71g.jpg

2k7wpf42ep0n7kb0mkil.jpg

tf6i6zv0ri899df4m8if.jpg

x3yiai2thth2c4km93qp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grunning som ligger mellom to karosserideler som skal sveises sammen. Tåler sveising til en viss grad, brukes mye mellom deler som skal festes med sveisepunkt. Er for å beskytte deler som er bart metall. Får ikke grunning mellom de to karosseridelene når det er sveiset sammen, og vanlig grunning vil smelte/brenne bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...