Pedi Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Alt dette ser vel og bra ut Yngve, ingen tvil om at Mr X vet hva han driver med. Men ser du sprøyter på syregrunning fra spayboks. 1k formoder jeg? Har vel ingenting annet en relativt dårlige erfaringer med det jeg for min del... Med en såpass ny bil, og såpass med sveising - så ville jeg smurt på 2k-epoxygrunning. Så slipper du iallefall at det ruster etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Det er midlertidig "rust beskyttelse", så ikke det ruster mens Yngve switcher biler inn å ut av garasjen Han bygget jo "bare" en E46 IC til M3 forje uke går unna i den garasjen der for å si det sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Bruker Whurt sin 1 comp ja. Blir et tynt lag med fuge oppå, så få lakkern ta resten. Tror nok denne bilen er vrak før rusta tar den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 12, 2012 Share Skrevet Desember 12, 2012 Har du vunnet i lotto Yngve? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2012 Har du vunnet i lotto Yngve? Nei, men kommer over et tilbud jeg ikke kunne si nei til. Så nå er det tomt overalt og 2 stk "M3"er å selge. En fin turing til 260 og en litt sliten 320 ci, men med M3 drivlinje og ALT under ++, som kun har godt 90 000 km, til ca 230 ink et helt M3 skal med alt av deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Tja, styrer på med litt. Skal til Sigdal på søndag, om ikke været blir for jævlig. Noen kompiser eier 318 sedan, med M3 drivlinje osv. Dette er det vi kaller sleeper. Så jeg med min 320 med også komplett M3 drivlinje osv. Til dere som ikke tror is pigger går på litt breie hjul, ser dere disse på 7.5X16" her Går nesten over Perf bremsene disse 16" også. Så har Mr vært å fiksa litt på H-skjermen, så hjelper på. Skal bli ferdig før jul, med sveisinga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moseby Racing Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 dem har vist testa isen i sigdal i dag! blir en lang is sesong i år når man kommer i gang så tidlig bilen din ser jo helt overlegen ut! blir moro og se den live på gatebil til våren/sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 sweete sleepere, og fin den prosjektbilen du holder på med, bra jobba mister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2012 Takk rakk gutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Den sveisegrunninga, hadde du den på før du sveisa? skal ikke den på etter`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Er grunning som ligger mellom to karosserideler som skal sveises sammen. Tåler sveising til en viss grad, brukes mye mellom deler som skal festes med sveisepunkt. Er for å beskytte deler som er bart metall. Får ikke grunning mellom de to karosseridelene når det er sveiset sammen, og vanlig grunning vil smelte/brenne bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Ah, det blir bare råere og råere for hver gang jeg er innom tråden din!! Ser frem til å se denne på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Utrolig morro å følge med i denne tråden! Spennende hver gang jeg er innom. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Morsomt det er flere som liker det vi driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Desember 15, 2012 Share Skrevet Desember 15, 2012 Dette er desidert den mest interessante tråden på bimmers per dags dato! Skikkelig arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå