Kvasi Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Skal mulig kjøre cup dekka foran ved drift, og cup eller hel slics når andres rundetider skal slettes Retta den for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Da har Mr X fra Nordic vært her og sveisa litt. Forsterkning mellom dempertårna, og brekk feste. Nå skal den lakkes inni i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Fortell planer med brekket ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hess Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Fortell planer med brekket ? Planen er at det skal dras i under svært høy hastighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 Fortell planer med brekket ? Er et hjul til for meg, uten brekk får jeg ikke til stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Fortell planer med brekket ? Er et hjul til for meg, uten brekk får jeg ikke til stort Såg fancy ut. Så tanken gjekk mot om du skulle lage til clutching med brekke og ? Kor har du handlet brekket foresten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 La meg ha noe gromt da Nupen Er dobbelt virkende ja, som gjør at 4 kanals abs systemet og anti skrensen systemet funker. Kjekt med antiskrens vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 La meg ha noe gromt da Nupen Er dobbelt virkende ja, som gjør at 4 kanals abs systemet og anti skrensen systemet funker. Kjekt med antiskrens vet du Hehe, ja antiskrens kan ve kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Lage masse plater og lakka litt Fy å fort det går mot våren nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Lage masse plater og lakka litt Fy å fort det går mot våren nå +1 Med en gang det blir bart og greit tenker jeg å leie gardermoen for litt testkjøring for de som har bygget ferdig bil iår eller har modifisert. Så kan man teste litt før E30Meet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Ser jevla bra ut Yngve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Ser jevla bra ut Yngve Takk "Jonny" Ser vi noe til bilen på E30 meet da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Beklager at jeg ikke klarer å følge med, men skal det ikke være bur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Er det ikke halvbur som skal inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Beklager at jeg ikke klarer å følge med, men skal det ikke være bur? Bur er til dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå