Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ok :) får håpe epoxyen min er tett da!

nok off topic, kommer egen tråd, men håper det jeg og,,,

Kommer det på noe mer deler i dag da Yngve Gonzales??

Skrevet
Ja, å disse "bolt on" delene er faen meg mye verdt når en snart skal ut å kjøre :D

Morsomt å lage ting, men når man får kjøpt sånne ting som denne eksosen, er man tett i hode om man kødder med noe gammel dritt selv.

Denne eksosen var feit!

Lage eksos selv, når en får kjøpt sånn som dette - aldri i livet! Bare tull det, det må jo være helt rått å kunne bare montere rett på plass!!

Skrevet

Nei, skal justere panser, forskjermer og bakluka, og alt som hører med rundt det. Ta av forstillinga, og vente på litt mere deler.

Skrevet

Ja, noen ganger er det kjempe gøy å lage ting, men når det fins så bra bolt on deler, er det en fryd å montere. Ble ikke så gal lyd heller :D

Skrevet
Rått!

Gleder meg til å få sett denne live :)

Da er det bare å møte opp på E30 meet da :D

Ja kommer der vettu :)

Må bare få kjøpt meg en e30 å stille med først hehe

Treffet er åpent for alle BMW'er så du trenger ingen E30 for å delta! ;-)

Skrevet

Idag har jeg vært på besøk hos "Bananas Lindgren", å i laberatorie til Yngve har vi-

målet å konstruerte på 1M`n, til kommende grom-deler som skal tegnes i CAD- 'as we speak', å sendes til maskinering asap :mrgreen:

Dette er en smakebit av noe av hva vi leverer på Nordic Motorsport :wink: topp nordisk kvalitet!

[Ratt-aksel foring eliminator til E30 - her er LINK til hvor du får kjøpt slike]

ibkcqkx3w10jf0fp9gx5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...