JulianS Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Ok får håpe epoxyen min er tett da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Ok får håpe epoxyen min er tett da! nok off topic, kommer egen tråd, men håper det jeg og,,, Kommer det på noe mer deler i dag da Yngve Gonzales?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja, å disse "bolt on" delene er faen meg mye verdt når en snart skal ut å kjøre Morsomt å lage ting, men når man får kjøpt sånne ting som denne eksosen, er man tett i hode om man kødder med noe gammel dritt selv. Denne eksosen var feit! Lage eksos selv, når en får kjøpt sånn som dette - aldri i livet! Bare tull det, det må jo være helt rått å kunne bare montere rett på plass!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Nei, skal justere panser, forskjermer og bakluka, og alt som hører med rundt det. Ta av forstillinga, og vente på litt mere deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Ja, noen ganger er det kjempe gøy å lage ting, men når det fins så bra bolt on deler, er det en fryd å montere. Ble ikke så gal lyd heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Rått!Gleder meg til å få sett denne live Da er det bare å møte opp på E30 meet da Ja kommer der vettu Må bare få kjøpt meg en e30 å stille med først hehe Treffet er åpent for alle BMW'er så du trenger ingen E30 for å delta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Verkstedbesøk hos, Yngve Vasking av hjulhus er på tapeten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberland Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Værsting-bil comin`up!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nupen1 Skrevet Mars 19, 2013 Share Skrevet Mars 19, 2013 Fan Yngve!!! 1M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Fan Yngve!!! 1M Godt jeg ikke har tatt helt feil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Idag har jeg vært på besøk hos "Bananas Lindgren", å i laberatorie til Yngve har vi- målet å konstruerte på 1M`n, til kommende grom-deler som skal tegnes i CAD- 'as we speak', å sendes til maskinering asap Dette er en smakebit av noe av hva vi leverer på Nordic Motorsport topp nordisk kvalitet! [Ratt-aksel foring eliminator til E30 - her er LINK til hvor du får kjøpt slike] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 vær så god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 20, 2013 Share Skrevet Mars 20, 2013 Det blir altså såå nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå