M3 Yngve Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Tusen takk for alle tilbake meldingene Jeg finner ikke de panser justerne, og så er det kina carbon vi snakker om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Kunne du tatt å filma en soundcheck fra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Kunne du tatt å filma en soundcheck fra bilen? Nei, har ikke/ skjønner ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet April 29, 2013 Share Skrevet April 29, 2013 Skikkelig tøff med dekalene!! En av dem absolutt tøffeste 1-serie jeg har sett:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet April 29, 2013 Forfatter Share Skrevet April 29, 2013 Skikkelig tøff med dekalene!! En av dem absolutt tøffeste 1-serie jeg har sett:) Takker Gøy at flere liker det man driver på med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Når blir det kjøring på deg? Må få sitte på en tur, håper dette er noe jeg kan finne på å kunne gjøre en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Hadde aldri trudd eg skulle skrive noko slikt: Denna er faktisk blitt råere enn LIMMET sin av utsjånad!! Gratulerer med eit KONGE bygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Så den i skien! den er bare helt råå!! var flere der som sikla på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mr.X Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 ...Denna er faktisk blitt råere enn LIMMET sin av utsjånad!!... Det skal ikke veldig mye til, pluss Limmet har ikke NordicMotorsport smidde hjulbuer engang Å se denne bilen på bilde blir som å se ei naken fjortis tøs på bilder, det er noe helt annet i virkeligheten Kan skrive under på bilen har et knall register originalt, spennende å se hva ESS klarer å klemme ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Designet på bilen til limmet er meget enkelt genialt, kvit med gult her og der...diggbart og etter mi meining meg kult Mulig eg er uviten ang 1 serie men det er fordi den har ikkje interessert meg noko særlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Sinnsykt rått! Håper å få med meg denne på et treff i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Kommer denne bilen på aommertreffet på ACR? Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Takker for hyggelige kommentarer Blir nok ikke noe ACR tur på meg, å får se hva lomme boka tilsier av hva jeg kan kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Bli tøff denne Når skal du ut å piske den på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Bilen er dødsrå!!! All cred Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå