M3 Yngve Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2013 Jeg er ikke svimmel ellers nei. Ikke på Våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Lå bak deg nå iste fra Tønsberg til Sandefjord på E18. Flott hekk å hvile øynene på og grom lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Lå bak deg nå iste fra Tønsberg til Sandefjord på E18. Flott hekk å hvile øynene på og grom lyd Takk du. Hører folk sier den ser fin ut langs veien. Er ca 2 cm breiere en org 1M, å det gjør seg Nms style på bak skjermene og valse fucka jeg opp selv foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Spotta deg og bilen din Yngve, ved hjertnes kino i sandefjord utrolig pen bil som skiller seg ut! får håpe du får noe skikk på det at du blir dårlig når du kjører på banen sånn at man får se deg og bilen på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Kan jeg ikke snike meg rundt i denne nå da For bruke Hiacen når jeg ikke skal syns da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Kjør til du spyr, så er det bare å gun'e på videre! Bilen er bøs som faen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Kan jeg ikke snike meg rundt i denne nå da For bruke Hiacen når jeg ikke skal syns da Hvis du bygde denne for å snike deg rundt i, har du gjort en utrolig dårlig jobb! Synd med bilsyken! Får satse på at du finner en heksekur før du rekker å selge den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Vant vist 1 plass på beste ombygde bil på BMW CNN i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 25, 2013 Share Skrevet Mai 25, 2013 Blir denne å se på Nordic Stance 15. juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2013 Blir denne å se på Nordic Stance 15. juni? Hvor er det da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Det er i verdens navle; Halden/Fredriksten festning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Vant vist 1 plass på beste ombygde bil på BMW CNN i dag. Nice! Gratulerer så mye! En velfortjent 1 plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Nordic Stance - Stance at the border: http://www.facebook.com/events/142698992569331/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Vant vist 1 plass på beste ombygde bil på BMW CNN i dag. Grattis. Ble det noe kjøring da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 Vant vist 1 plass på beste ombygde bil på BMW CNN i dag. Grattis. Ble det noe kjøring da? Nei, slutta med sånt tull. Blitt "tire kikker" jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå