Gå til innhold

1M WARSTEINER solgt i Gatebil mag


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Her må det følges med:)

Ble 1M istede for e90m3 på meg, så om det er noe du vil se på/sammenligne under byggingen så er det bare å si ifra. Bilen kommer til landet nå på torsdag, og forhåpentligvis skilt før helga. Men blir nok kun ess flash på min, selv om det frister veldig å bytte turbo, dp, intercooler osv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble Valencia på meg, digger fargen. Vurderte hvit, men da må det litt mer banestuk og dekaler på, men det hører hjemme på bane:)

Ja vi kan godt skru den fra hverandre bare den går bedre etterpå;)

E46'n blir beholdt inntil videre, men vurderer å selge den til våren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! ;) 3,5 uke igjen, da! ;D

Nei, ble henta på tomta der nede i går tror jeg. Går ikke kjapt over der skal du vite.

Passer meg bra, for har 2 stk biler som MÅ sammen før den kommer, og helst solgt også.

Om noen skal ha en bane E46 M3, lager jeg det snart. Blir med Wechers skrudd bur, stoler, seler, ratt, brekk, ja race raddy.

Sølv bil uten luke, seff V-ratta org bremser, 5 trins 530 D kasse, mulig noen coilovers.

19" CSL hjul, så meget kult stuk på den.

Ca pris rundt 150. Kan selges en del billigere, om jeg slipper å sette inn seter, ratt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! ;) 3,5 uke igjen, da! ;D

Nei, ble henta på tomta der nede i går tror jeg. Går ikke kjapt over der skal du vite.

Passer meg bra, for har 2 stk biler som MÅ sammen før den kommer, og helst solgt også.

Om noen skal ha en bane E46 M3, lager jeg det snart. Blir med Wechers skrudd bur, stoler, seler, ratt, brekk, ja race raddy.

Sølv bil uten luke, seff V-ratta org bremser, 5 trins 530 D kasse, mulig noen coilovers.

19" CSL hjul, så meget kult stuk på den.

Ca pris rundt 150. Kan selges en del billigere, om jeg slipper å sette inn seter, ratt osv.

Heisann.

Ombygd bil eller? Hvor mye for as is? Selger du da med delene løst eller uten ekstra sakene?

Eivind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du.

Er en org M3 fra UK bil, som blir til bygd om til V-ratt, og det som må til.

Om jeg slipper å kjøpe og montere stoler, seler, brekk, bur og ratt. Buret følger med utenom og om man kjøper den med litt forskjellige farger på div deler, blir det en god pris. :mrgreen:

Men er komplett bil som kjøre seff. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekkert! ;) 3,5 uke igjen, da! ;D

Nei, ble henta på tomta der nede i går tror jeg. Går ikke kjapt over der skal du vite.

Passer meg bra, for har 2 stk biler som MÅ sammen før den kommer, og helst solgt også.

Ok, fine planer det, da! :) Så kan du forberede imens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...