Gå til innhold

Project E39: BMW 528i | S.48 nye bilder


Zymh
 Share

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, DanielStance skrev:

Alltid like tøff den bilen din :) Fine bilder også.

Var trist at du måtte skrote E34'en, håper du ikke er ferdig med E34 :P Er bra biler!

Rimelig tøff den 7 serien også :) Det er god komfort i F01!

Tusen takk! :D
Var utrolig trist. Brukte den som vinterbil men ble glad i den. Sykt god å kjøre og digg å ligge breit om vintern. Tok den på EU og det var ALT for mye rust, igjennom gulvet flere plasser, og alle foringe på bakstilliga var gåen. Skal legge bilder når jeg legger ut E34 post'n. Regna prisen og det var ikke verdt å fikse det. Kjøpte bilen tross alt for 15lapper. Skrudde av all verdifulle deler av E34, fra seter, lykter, midkonsoll, fanger, panser osv osv. Har lagt alt på finn.no
Kommer til å kjøpe en E34 igjen, bare i mye mye bedre stand og sikkert Touring. Den skal jeg ta skikkelig vare på!

7 serien til fattern er grise deilig å kjøre. De går ganske bra til å være så stor og tung bil. 245 diesel hester og 540nm, flytter på seg ganske godt :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Zymh skrev:

Tusen takk! :D
Var utrolig trist. Brukte den som vinterbil men ble glad i den. Sykt god å kjøre og digg å ligge breit om vintern. Tok den på EU og det var ALT for mye rust, igjennom gulvet flere plasser, og alle foringe på bakstilliga var gåen. Skal legge bilder når jeg legger ut E34 post'n. Regna prisen og det var ikke verdt å fikse det. Kjøpte bilen tross alt for 15lapper. Skrudde av all verdifulle deler av E34, fra seter, lykter, midkonsoll, fanger, panser osv osv. Har lagt alt på finn.no
Kommer til å kjøpe en E34 igjen, bare i mye mye bedre stand og sikkert Touring. Den skal jeg ta skikkelig vare på!

7 serien til fattern er grise deilig å kjøre. De går ganske bra til å være så stor og tung bil. 245 diesel hester og 540nm, flytter på seg ganske godt :D.

Ja de er ganske morro på vinteren hehe :D Synd at rusten har tatt så mange E34. :(

Har ikke kjørt en, men satt på i en Active Hybrid F01, den har V8 med 439hp og el motor. Rimelig grom lyd i motoren og den går meget bra! Er sånn at du blir dratt litt bak i setet! Har ingenting å si på komforten heller! Ganske behagelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, DanielStance skrev:

Ja de er ganske morro på vinteren hehe :D Synd at rusten har tatt så mange E34. :(

Har ikke kjørt en, men satt på i en Active Hybrid F01, den har V8 med 439hp og el motor. Rimelig grom lyd i motoren og den går meget bra! Er sånn at du blir dratt litt bak i setet! Har ingenting å si på komforten heller! Ganske behagelig bil.

Ja, trolig trist :(
Sikkert ganske råe de active hybrid v8erne ja. Den 730D til fattern er også ganske god power output. Kjenner jeg blir dratt godt i setet, men v8ern er sikkert en klasse over :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, Thundercoil skrev:

Flott bil og fine filmer dere lager. Artig å se litt av lidenskapen mange tar for gitt :)

Men du må se over dekkene dine oftere!

Tusen takk! Meget hyggelig å høre. BMW er min lidenskap!
Ja må det. Det ordner seg med nye knirkeforinger da jeg tar ut i Mars engang, da slipper jeg at de blir skjevslitt. Det er kun på høyre side. Men når jeg bytter, bytter jeg begge sider :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bli flinkere til å oppdatere altså rochan! :D
men var en flott oppdatering ^^
synd med e34´n =/ men sånn går det med bilene i norge som ikke blir tatt godt vare på fra starten :(

 

anyway! :D
gleder meg til å lese flere oppdateringer her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Freakshow skrev:

må bli flinkere til å oppdatere altså rochan! :D
men var en flott oppdatering ^^
synd med e34´n =/ men sånn går det med bilene i norge som ikke blir tatt godt vare på fra starten :(

 

anyway! :D
gleder meg til å lese flere oppdateringer her ;)

Takk :D
Ja, må gjøre det. Skal oppdatere når jeg tar bilen ut og innkjøper flere deler. Blir masse bilder, når jeg bytter knirkeforingene osv. Holder på å kjøpe inn noen deler nå :D

Savner E34 som bare det. Han eier før meg sa at han hadde bytta kanaler på den 2 år før jeg kjøpte det. etter 2 år med eie (altså 4 årsiden ved kanalbytte), så var kanalene helt rusta. Ble lurt av forrige eier :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trur nok ikke han var helt ærlig han gamle eieren! :P men du fikser jo bilen sakte men sikkert så kan jo sies at bilen er i riktige hender nå! ^^

når jeg får fiksa 530´n og får på rondellene og skrudd den helt i bunn så SKAL vi møtes! :D føler jo at bilene våre må ha en liten photoshoot sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Freakshow skrev:

ja trur nok ikke han var helt ærlig han gamle eieren! :P men du fikser jo bilen sakte men sikkert så kan jo sies at bilen er i riktige hender nå! ^^

når jeg får fiksa 530´n og får på rondellene og skrudd den helt i bunn så SKAL vi møtes! :D føler jo at bilene våre må ha en liten photoshoot sammen! :D

Er det som er kjipt. Han kunne bare vært ærlig og sagt alt.
E39 skal jeg passe godt på hvertfall :D

Det må vi absolutt gjøre! Enten i Skien eller i Sandefjord. Blir artig det. :)

Endret av Zymh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zymh skrev:

Er det som er kjipt. Han kunne bare vært ærlig og sagt alt.
E39 skal jeg passe godt på hvertfall :D

Det må vi absolutt gjøre! Enten i Skien eller i Sandefjord. Blir artig det ;)

ja er jo best å bare være ærlig med en gang? :P

ja det ordner vi! :D bare en plass der vi får tatt tøffe bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt problemer med høyre hovedlykt. Kunne ikke justere linsa, sånn at det linsa pekte ned, og var helt forjævlig om kveldene.
Tok de fra hverandre, og dette er en av de værste jobbene jeg vet. Hater det høy-temperatur silikon Hella bruker. Etter litt bryting med lykta, fikk jeg fra hverandre og prøvde å se hva som hadde skjedd. Så ut som den pinnen hadde poppa ut, og hadde en liten sprekk i pinnholderen. Poppa den inn og smurte med litt silikon sånn at den ikke popper ut i igjen. Håper det holder.

P.S dårlige mobiltelefon bilder. Glemte å lade speilrefleks'n :|

20160222_181344.thumb.jpg.e6bb6365adf23f20160222_174542.thumb.jpg.c29f2eeeb059db

20160222_170744_-_Kopi.thumb.jpg.9a14202

20160222_170741_-_Kopi.thumb.jpg.0b4907220160222_180856.thumb.jpg.173b5839d991c6

 

Bare å montere på bimmern igjen :)
 

Endret av Zymh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, williamwiers skrev:

Dette er cleant og pent!! :) 

Har ikke vurdert chrome nyrer då? Altså bare ringen rundt og ikke "spilene" ;) siden du har chromelister rundtom.

Tusen takk :D
Nei, ønsker å beholde de svarte, syntes det ser mer barskt ut. Blir shadowline lister (sorte) rundt vinduene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...