Zymh Skrevet August 14, 2013 Forfatter Skrevet August 14, 2013 Tok et bilde når det var mørkt ute, syntes det ble knalltøft. Blender godt med resten av interiør lyset
APedersen Skrevet August 14, 2013 Skrevet August 14, 2013 Knalltøft Men den spilleren, får du ikke justert lyset i samme farge som resten av interiørlysene? På min Pioneer har jeg finjustert slik at den virkelig blender seg inn
Zymh Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Knalltøft Men den spilleren, får du ikke justert lyset i samme farge som resten av interiørlysene? På min Pioneer har jeg finjustert slik at den virkelig blender seg inn Ja, ble MEGET fornøyd. Yes det er mulig, skal gjøre det imorgen, kan faktisk få eksakt farge som interiørlysa
Freakshow Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 du må jo få deg dobbel din! det ser mye cleanere ut!
Zymh Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 Fikk ordna nye bolter. Så det ble 1.5cm mer senk bak+10mm supersport spacers. Syntes det ble bra, akkurat som jeg vil ha det. Det som kanskje kan være en ulempe er at...hehe, vet ikke om jeg kan ha 4-5 personer i bilen og ikke subbe. Dette skal jeg finne ut av senere Rensa coilovers'a bak ordentlig siden jeg ikke ha justert de på 1år og de satt veldig godt, hadde noe 10pak biltema tannbørster liggene i garasjen, brukte sist til å rense når jeg bytta toppdekselpakninga. Faktisk veldig god løsning til å rense coilovers'a Tannbørste og WD40. Lurt å rense de til vært dekkskifte, så til neste gang blir det enkelt å justere Flere bilder kommer når jeg får vaska bilen!
Zymh Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 du må jo få deg dobbel din! det ser mye cleanere ut! Har tenkt på lenge, men passer en dobbel-din spiller inn? ikke Dynamin eller andre BMW spillere, tenkte mer på Alpine dobbel-din spillere, tenker jeg må kutte noe deksel baki der får å få plass. Kanskje enklere å kjøpe spiller med flipskjerm, selvsagt fra Alpine lol Dette blir til neste år siden har andre prioriteter, først vinter bil og deretter får vi se hvordan det blir. Har noen planer, men vil ikke røpe før jeg har råd til det
Freakshow Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 du får jo kjøpt sånn dobbel din holder på bilradiospesialisten foreksempel! men hvorfor ikke dynavin? eller sånn som ser "orginalt" ut?
Jokkke Skrevet August 15, 2013 Skrevet August 15, 2013 Jeezes, 10mm spacere bak til? Har 18x10 ET25 bak med 265 dekk og det subber med full tank..
Zymh Skrevet August 15, 2013 Forfatter Skrevet August 15, 2013 du får jo kjøpt sånn dobbel din holder på bilradiospesialisten foreksempel! men hvorfor ikke dynavin? eller sånn som ser "orginalt" ut? vet ikke om de har nok utgang, f.eks jeg har 2 forsterker, en 4-channel og monoblokk, så trenger spiller med minst 2 RCA utganger og ikke bare det, en pioneer spiller/alpine har mer lyd instillinger, vet ikke om dynavin/orginalt leverer nok innstillinger, får å få perfekt lyd. Vis den gjør det, kan det være aktuelt Jeezes, 10mm spacere bak til? Har 18x10 ET25 bak med 265 dekk og det subber med full tank.. Haha Har 10x18 ET19 bak med 235/35 dekk + 10mm spacers, og subber ikke i det heletatt, som sagt, har ikke prøvd med 4-5personer i bilen
Freakshow Skrevet August 17, 2013 Skrevet August 17, 2013 du får jo kjøpt sånn dobbel din holder på bilradiospesialisten foreksempel! men hvorfor ikke dynavin? eller sånn som ser "orginalt" ut? vet ikke om de har nok utgang, f.eks jeg har 2 forsterker, en 4-channel og monoblokk, så trenger spiller med minst 2 RCA utganger og ikke bare det, en pioneer spiller/alpine har mer lyd instillinger, vet ikke om dynavin/orginalt leverer nok innstillinger, får å få perfekt lyd. Vis den gjør det, kan det være aktuelt Joda har dynavin i 320'n og den er jeg veldig fornøyd med, der har du tilkoblinger te ekstra skjermer, forsterkere og alt. er vel 3 rca utganger hvis jeg ikke tar feil. det er jo bare og google og sjekke google kan svare på det meste ^^
Zymh Skrevet August 17, 2013 Forfatter Skrevet August 17, 2013 Har prøvd på plasti dip, dette er første gang jeg prøver dette + jeg er ikke flink med å spraye, sett på noe spraye teknikk på youtube, thats it Må gjøre venstre bakdør-lista igjen, klarte å rive litt for fort. Sitrus spray fungerte veldig bra. Takk for tipset Glenn Ute og tok noen bilder Sondre92 reagerte på dette 1
powerfulglenn Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 NICE! Hvordan var det og dra av lakken på bilen din igjen? Den svarte liksom? Men du? Synes den er for lav bak jeg enn forran.. Du må ha det BMW stuket
Zymh Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 NICE! Hvordan var det og dra av lakken på bilen din igjen? Den svarte liksom? Men du? Synes den er for lav bak jeg enn forran.. Du må ha det BMW stuket Gikk bra, litt mye rubbing haha Jeg spraya 4-5lag, så var ikke så vanskelig Jeg vet folk tror jeg er gal, vell kanskje litt sant å, men skal senke 5mm foran till
Zymh Skrevet August 18, 2013 Forfatter Skrevet August 18, 2013 Nice... det ble stor forandring..... Ja, ble fornøyd, skal bare ordne venstre bakdør lista, gikk tom for teip. Skal ordne på mandagen, tar ikke lange tiden så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå