powerfulglenn Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 bra du steller pent med E39en din! Du får komme deg ned til Larvik i vinter så kan vi teste ut bilene våres på glatta Freakshow reagerte på dette 1
Zymh Skrevet November 19, 2013 Forfatter Skrevet November 19, 2013 bra du steller pent med E39en din! Du får komme deg ned til Larvik i vinter så kan vi teste ut bilene våres på glatta Takker for det Ja, må få gjort det
Zymh Skrevet November 26, 2013 Forfatter Skrevet November 26, 2013 Fått ordna noe på E34. Har byttet bakluka på E34, en som er nesten rustfri og uten spoilern. Montert noe bedre lys også. Gjort noe smått innvendig, mener det ser bedre ut sånn.Saver E39 veldig, vil så gjerne kjøre er par turer til. Venter til vintern er over og må nesten planlegge noe awesome roadtrip! ^Bytta girposen og brekkposen eller hva det heter. Syntes det ser bedre ut sånn. ^hadde tåkelyset bak på for å teste det bare ut. Kjører uten til vanlig selvsagt. Ble bedre uten den spoilern og rusta.Må få ordna noe senk snart, begynner å bli lei av å kjøre så høy bil merker jeg
Nautiluz Skrevet November 28, 2013 Skrevet November 28, 2013 Fin interiør kombo! Zymh reagerte på dette 1
Zymh Skrevet November 28, 2013 Forfatter Skrevet November 28, 2013 Fin interiør kombo! Takker, veldig fornøyd med interiøret til å være en billig vinterbil
Zymh Skrevet Desember 29, 2013 Forfatter Skrevet Desember 29, 2013 Liten UpdateHar vært litt dødt her. Har nesten vært på jobb hver dag og ikke artig å jobbe når det er kaldt.Holder på å bytte reimhjulene, løpehjulene. Har bestilt reimhjulene på vannpumpa, servo og dynamo og alle løpehjuler. Tenkte siden jeg måtte bare bytte ene, kan jeg jo ta alle i sammeslengen, så trenger jeg ikke å tenke mer på det Progressen går sakte, siden jeg er på jobb nesten heletiden og vil helst jobbe når det plussgrader ute. Har også kjøpt nye bak bremser, men trenger bare klosser nå. Dette skal monteres på til slutt pga, har bukkene kun på foran. ^Lagt alt på bordet, er det som skal byttes, eneste som ikke ligger der er dynamohjula og det andre løpehjulet som går ved aircon-pumpa. Ja det skal også byttes
Freakshow Skrevet Desember 30, 2013 Skrevet Desember 30, 2013 fy faen og god plass du hadde i det motor rommet oO
Zymh Skrevet Desember 30, 2013 Forfatter Skrevet Desember 30, 2013 fy faen og god plass du hadde i det motor rommet oO Syntes du det? Tokk ut plastdekselet over vifta og skrudde ut vifta, er helt grei med plass, får byttet det meste uten å knote. Trodde alle 6ere hadde like mye plass jeg
Freakshow Skrevet Januar 1, 2014 Skrevet Januar 1, 2014 du skal sjekke under panseret på diesel dyret! der ere trangt
Freakshow Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 stille og rolig om dagene Zymh? ingen bilder eller updates
Zymh Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 stille og rolig om dagene Zymh? ingen bilder eller updates Hei du! Ja litt stille om dagen, jobber 100% fast nå og venter på hau av deler egentlig Venter på pakkene nå. Har bestilt noe deler på E39. 2 nye front bremseskjold (fått), M-tech innerskjermer foran, 2 front abs sensorer. Har M50B25 innsug liggende i garasjen, Nye hella front lykter ligger rett rundt hjørne, nye tåkelys-hus (fått). På E39 har jeg bytta alle reim og reimhjul, som servohjul, vannpumpehjul, 2-3 løpehjul, hydrauliske strammere. Dette skal være tight å fint. På E34, har jeg bestilt 2 nye casterstag, 2 små stabstag (lenkearm?), de venter jeg på. Har fått 60/30 senkefjærer. Så det skal bli lavt og fint. Som jeg nevnte, jobber fast nå og tallene ser ganske bra ut. Blir kanskje en ny motor til Mars/April. Planlegger å gjøre en swap på E39. Har lyst til å gjøre en "unik" motorswap. Sendt allerede søknad til Vegvesen, så venter egentlig på svar. Jeg har nå M52B28 (2.8L) som går helt fint og ingen problemer, kommer ikke til å selge den siden den har blitt tatt vare på og ingenting lekker eller bruker noe av væskene, men vil ha noe råere. Det skjer noe, bare venter på å få alt ting i hånda før jeg fyrer løs med bilder og updates. Hyggelig at du følger med på tråden min
Freakshow Skrevet Februar 14, 2014 Skrevet Februar 14, 2014 det blir nice! du har m50b28 motor i den nå? siden du hadde søkt om m52b28 motor? men hvorfor bytte til den å ikke noe råere?
Zymh Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 det blir nice! du har m50b28 motor i den nå? siden du hadde søkt om m52b28 motor? men hvorfor bytte til den å ikke noe råere? Jeg har M52B28 nå og skal ha noe råere!
Zymh Skrevet Februar 14, 2014 Forfatter Skrevet Februar 14, 2014 Hva slags hjerte skal bilen få? Vil ha noe unikt så, S50 eller S54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå